خانه » سر تیتر خبرها » روحانی هم مانند احمدی‌نژاد بی‌رویه و غیرقانونی از خزانه برداشت می‌کند

روحانی هم مانند احمدی‌نژاد بی‌رویه و غیرقانونی از خزانه برداشت می‌کند

rohani76
رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس می‌گوید تخلفات دولت در اجرای قانون هدفمندی مثل گذشته است یعنی در تامین مابه‌التفاوت قیمت حامل‌های انرژی از سایر منابع برداشت می‌شود.
به گزارش خبرگزاری «تسنیم» علی پورمختار، نماینده مجلس و رییس کمیسیون اصل ۹۰ درباره‌ی تخلفات دولت روحانی گفت: «در این مدت از بعد نظارت تخلفاتی را شاهد بودیم و شکایت‌هایی هم از عملکرد دولت رسیده؛ منتها در بعد تخلفات باید گفت که تخلفات دولت در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها مثل گذشته است. یعنی در تامین مابه‌التفاوت قیمت حامل‌های انرژی که چیزی حدود ۱۴۰۰۰ میلیارد است، از سایر منابع برداشت می‌شود. یعنی از همان منابع غیرقانونی قبلی برداشت می‌شود.»
وی تخلف دیگر دولت یازدهم را مربوط به زمین‌خواری‌ها خواند و گفت که هنوز همان روال قبل ادامه دارد.

این نماینده مجلس افزود: «گرچه در جلسه کمیسیون اصل ۹۰ با وزرای ذیربط مشخص شد که انگیزه آنها بر جلوگیری از زمین‌خواری است ولی تا این موضوع اجرایی و ابلاغ شود و جلوی آن را بگیرند، کار از کار گذشته است.»
پورمختار در پایان هم با اشاره به تلاش دولت برای کاهش قیمت‌ها گفت که فقط بخش مسکن اندکی کاهش داشته «ولی سایر اقلام نه تنها کاهش نیافته بلکه مواد خوراکی و مصرفی افزایش قیمت هم داشته است.»
گفتنی است اظهارات این نماینده مجلس در خصوص برداشت غیرقانونی دولت از منابع برای پرداخت یارانه‌ها در حالی است که دولت روحانی بارها دولت احمدی‌نژاد را متهم کرده است که در پرداخت یارانه‌ها از منابع غیرقانونی برداشت کرده‌اند.
در این خصوص بیژن زنگنه وزیر نفت پیشتر گفته بود دولت برای پرداخت یارانه‌ها بسیاری از دستگاه‌ها و نهادها را نابود کرد و همانند این عمل کرد که برای مثال یک آمبولانس برای رساندن بیمار به بیمارستان بزند ده‌ها نفر را بکشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*