خانه » سر تیتر خبرها » فیروزآبادی: یک تصحیح فرهنگی کامل نیاز داریم

فیروزآبادی: یک تصحیح فرهنگی کامل نیاز داریم

kopolkhangf
حسن فیروزآبادی، رییس ستاد کل نیروهای مسلح با انتقاد از وضعیت فرهنگی کشور گفت، «به یک تصحیح فرهنگی کامل» نیاز است. سخنان این مقام نظامی در خصوص انتقاد از وضعیت فرهنگی دولت روحانی در ادامه‌ی انتقادهای علی خامنه‌ای و دیگر محافظه‌کاران است. فیروزآبادی گفت: «ما یک تصحیح فرهنگی لازم داریم. قدم اول هم این است که یک مرکز بینایی هوشیار نگاه کند ببیند مشکلات فرهنگی جامعه چیست و با دید وسیعی باید مسائل فرهنگی را مورد توجه قرار داد و با حساسیت دنبال کرد.» سرلشکر فیروزآبادی ادامه داد: «اسم‌مان حکومت علوی و حکومت اسلامی باشد بعد برویم سراغ سرمایه‌داری غرب، سراغ حکومتی که سرمایه‌داران و کمپانی‌داران و زشت‌روترین ظالمان و ستمگران عالم آن را اداره می‌کنند؟ این درست است؟ این همان نفاق خواهد شد، پرچمی را با یک نامی بلند کنیم، آن‌وقت در زیر این پرچم سراغ چیزهای دیگر برویم؟»
فیروزآبادی گفت: «امروز در نظام اسلامی، همه کارگزاران حکومت از پایین تا بالا، از رییس‌جمهور، از وزرا، از مسئولان قضایی، از نمایندگان مجلس و از مدیران باید هم و غم‌شان این باشد که دین خدا را اقامه کنند، عدالت را احیا کنند، تبعیض در اجرای مقررات را از میان بردارند، الگوی ما علوی و الگوهای مغایر و ضد آن را نمی‌پذیریم، ما امروز اگر جمهوری اسلامی هستیم، اگر حکومت علوی هستیم، باید اینها را رعایت کنیم.»

رییس ستادکل نیروهای مسلح در پایان هم گفت:‌ «مردم اینها را از ما بخواهند، اقامه دین خدا را باید بخواهند، در حکومت بنی‌امیه، بنی‌عباس و عثمانی‌ها اسم‌شان خلیفه پیغمبر بود، اسم‌شان حاکم اسلامی بود، اما رسم و عمل‌شان حکومت کسری و قیصر و حکومت پادشاهان بود.»

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*