خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » نامه رسول خادم به شورای عال امنیت ملی: مانع از تعلیق ورزش ایران شوید/ امیر خسروجردی

نامه رسول خادم به شورای عال امنیت ملی: مانع از تعلیق ورزش ایران شوید/ امیر خسروجردی

رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی با ارسال نامه ای به شورای عالی امنیت ملی از اعضای آن خواست با دیپلماسی ضمن دفاع از حق ورزشکاران ایرانی از تعلیق ورزش کشور جلوگیری کنند.

رسول خادم که هفته گذشته و پس از مخالفت اعضای مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی با پس گرفتن استعفایش دوباره به سمت خود بازگشت، امروز دوشنبه، بیست و هفتم فروردین با ارسال نامه به شورای عالی امنیت ملی خطر تعلیق کشتی و ورزش ایران را در آینده بسیار جدی خواند و از اعضای این شورا خواست برای جلوگیری از این فاجعه اقدامی اساسی صورت دهند.
در بخشی از نامه رئیس فدراسیون کشتی که در خبرگزاری‌های ایران منتشر شده آمده است:«درخواست خانواده بزرگ کشتی ایران این است که به دستگاه دیپلماسی کشور ابلاغ کنید تا برای حمایت از قهرمانان ملی کشتی و بطور کلی ورزش ایران، دربرابرمناسبات آمریکایی- اسرائیلی “کمیته بین المللی المپیک” که مردم عزیز کشورمان را از کسب افتخارات ملی توسط قهرمانان نام آورشان محروم‌ می کند، با ورود تیم های دیپلماسی واجد شرایط به کمیته یاد شده، دفاع شود».
خادم در ادامه نامه خود افزود:«رجال محترم سیاسی، قهرمانان ملی ما از شکست دربرابر حریفان هراسی ندارند، ما از “مفت بازی” بیزاریم. عدم حمایت دیپلماتیک از قهرمانان ملی دربرابر سیاست های جدید کمیته بین المللی المپیک، مصداق بارز مواضعی نادرست است».
وی تصریح کرد:«از تیرماه تا آبان ماه سال جاری، قهرمانان  ملی کشتی ایران می باید درهشت مسابقه جهانی شرکت کنند. در تک تک این مسابقات، خطر محرومیت هایی که ذکر شد، کشتی گیران تیم های ملی و بطور کلی کشتی کشور را تهدید می کند. زمان بسیار محدود است و فعالیت دیپلماتیک کاری است که نیاز به زمان دارد. متاسفانه عدم دغدغه مدیرانی که که باید در این مدت پیگیر این مسئله مهم و حیاتی ورزش ملی کشور می بودند، و شاید دغدغه “معاش سیاسی” از سوی ایشان، چهارماه زمان را از ما گرفت. گمان نمی رود “سکوت”  و “سکون ” پاسخی مناسب برای درخواست منطقی و کاملا کاربردی قهرمانان ملی کشور باشد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*