خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » گولیت: چلسی، بارسا را شکست دهد «کونته» خواهد ماند/ امیر خسروجردی

گولیت: چلسی، بارسا را شکست دهد «کونته» خواهد ماند/ امیر خسروجردی

رود گولیت، اسطوره فوتبال هلند و سرمربی اسبق تیم فوتبال چلسی گفت:«در صورت عبور چلسی از سد بارسلونا درلیگ قهرمانان اروپا، کونته ماندنش را در این تیم تضمین خواهد کرد».

درحالیه تیم فوتبال چلسی، مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر انگلیس دررقابت‌های این فصل نتایج چندان خوبی کسب نکرده و در رده پنجم جدول رده بندی قراردارد شایعاتی دررسانه‌های انگلیسی مبنی بر احتمال برکناری آنتونیو کونته از سمت سرمربیگری آبی های لندنی منتشر شده است، اما رود گولیت بازیکن و سرمربی اسبق چلسی معتقد است که اگر این تیم بتواند از سد بارسلونا بگذرد کونته آینده خود را در چلسی تضمین خواهد کرد.
گولیت درحاشیه مراسم اهدا جوایز لاروس در موناکو فرانسه دراین باره به خبرنگاران گفت:«اگر کونته بتواند بارسلونا را از چمپیونزلیگ حذف کند، آنگاه بسیار دشوار خواهد بود که کسی را جایگزین او کرد».
وی افزود:«آنتونیو کونته به خوبی از این موضوع آگاه است و او همچنین درک کرده که دیگر رسیدن به قهرمانی این فصل لیگ برتر انگلیس بسیار بعید به نظر می رسد. منچسترسیتی حالا قهرمان جام اتحادیه شده و از اعتماد به نفس خوبی برخوردار است. دشوار است که این تیم درلیگ برتر امتیازی از دست بدهد. بنابراین بهتر است که چلسی روی چمپیونزلیگ تمرکز کند».

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*