خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ثوری: از سال ۹۷ حقوق کارمندان ناطق نوری قطع خواهد شد/ امیر خسروجردی

ثوری: از سال ۹۷ حقوق کارمندان ناطق نوری قطع خواهد شد/ امیر خسروجردی

حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس با بیان اینکه مشکلی با حضور ناطق نوری دراتاق ریاست ندارد از قطع حقوق کارمندان او درفدراسیون بوکس از سال آینده خبر داد.

پس از اینکه درروزهای گذشته خبرگزاری ها در ایران از تحویل ندادن اتاق ریاست فدراسیون بوکس به رئیس جدید این فدراسیون خبردادند، حسین ثوری رئیس جدید فدراسیون بوکس، امروز سه شنبه، هشتم اسفند درمصاحبه با خبرگزاری ایسنا دراین باره گفت:«ناطق‌نوری سالیان سال برای بوکس ایران زحمت کشیده است و من نمی‌توانم این موضوع را نادیده بگیرم. همچنین او از طرف آقای مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان حکمی با عنوان رئیس افتخاری فدراسیون بوکس دارد. من با اینکه ناطق ‌نوری در اتاق ریاست باشد مشکلی ندارم و مطمئنم در گذر زمان خود او تدبیر مناسبی برای این موضوع می‌اندیشد».
وی تصریح کرد:«ناطق‌نوری تا هر وقت که بخواهد در این فدراسیون است، اما در مورد حقوق کارمندان تدابیر لازم را برای سال جدید می‌اندیشیم تا از ابتدای سال جدید این حقوق‌ها قطع شود».
رئیس فدراسیون بوکس همچنین درخصوص حواشی اخیر این فدراسیون مبنی برپرداخت حقوق کارمندان دفتر شخصی احمد ناطق نوری ازحساب فدراسیون بوکس، اظهارداشت:«قرارداد این چند کارمند که برای حاج احمد ناطق‌نوری کار می‌کنند یک ساله است و آخر اسفند ۱۳۹۶ به پایان می‌رسد ومطمئن باشید برای سال بعد بنده به شخصه این موضوع را پیگیری می‌کنم تا این مسئله ادامه‌دار نباشد».

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*