خانه » آن سوی خبر » آرسنال – استرشوند، رویای یاران قدوس نیمه کاره ماند/ امیر خسروجردی

آرسنال – استرشوند، رویای یاران قدوس نیمه کاره ماند/ امیر خسروجردی

در شب برد استرشوند مقابل آرسنال در لندن «سامان قدوس» نمایش درخشانی داشت، اما رویای صعود آن‌ها به مرحله بعد لیگ اروپا به حقیقت نپیوست.

دور برگشت مرحله یک شانزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ اروپا، پنجشنبه شب، سوم اسفند (۲۲ فوریه) برگزارشد که طی آن آرسنال انگلیس در ورزشگاه خانگی اش «امارات» مقابل استرشوند سوئد تن به شکست ۲-۱ داد، اما به علت برد ۳ به بازی رفت در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت با برتری ۴-۲ راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.
دراین دیدار استرشوند بازی را طوفانی آغاز کرد و در همان ۲۴ دقیقه نخست دوبار دروازه میزبان نامدارش را گشود تا شاگردان آرسن ونگر دربهت و حیرت فرو روند. سامان قدوس، ملی پوش ایرانی تیم استرشوند که درترکیب ثابت تیمش حضور داشت و نمایش درخشانی از خود ارائه کرد. هردوگل تیم مهمان روی هنرنمایی قدوس به ثمررسید. دردقیقه ۲۲ پاس دیدنی قدوس در گوشه محوطه جریمه با ضربه تمام کننده آئیش به گل اول استرشوند تبدیل شد تا ورزشگاه امارات لندن در سکوتی مرگبار فرو رود. هنوز دو دقیقه از گل اول مهمان نگذشته بود که سامان قدوس در دقیقه ۲۴ با پاسی هنرمندانه، سِما، مهاجم تیمش رادرمحوطه جریمه آرسنال صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز پاس قدوس را با ضربه ای زیبا به قعر دروازه میزبان فرستاد و تیمش را ۲ به صفر پیش انداخت تا با این گل، بازیکنان آرسنال در بهت و حیرت فرو روند. دردقایق پایانی نیمه نخست نیز استرشوند صاحب یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه آرسنال شد که شلیک خطرناک سامان قدوس توسط اوسپینا، دروازه بان توپچی‌ها دفع شد. در ابتدای نیمه دوم، آرسنال با ضربه کولاسیناچ یک گل مهمان را پاسخ داد، اما در ادامه حملات این تیم ثمری دربرنداشت و توپچی‌های شمال لندن درحضور تماشاگران خودی مغلوب استرشوند شدند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*