خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » یزدانی: کشتی ایران سال سختی را پیش رو دارد/ امیر خسروجردی

یزدانی: کشتی ایران سال سختی را پیش رو دارد/ امیر خسروجردی

حسن یزدانی، قهرمان کشتی آزاد جهان از حضور رسول خادم به عنوان مدیرفنی تیم ملی کشتی آزاد ایران استقبال کرد.

پس از اینکه شورای فنی کشتی آزاد فدراسیون کشتی، رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی را با حفظ سمت به عنوان مسئول فنی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران انتخاب کرد این موضوع با استقبال اهالی کشتی و ملی پوشان روبرو شد.
حسن یزدانی، قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک درباره انتخاب رسول خادم به عنوان مدیرفنی تیم ملی کشتی آزاد ایران به خبرگزاری فارس گفت:‌ کارنامه رسول خادم در زمان گذشته که به عنوان سرمربی و مسئول امور فنی در کشتی آزاد حضور داشت را همه می‌دانند و موفقیت‌هایی را هم که بدست آمده همه دیده‌اند.
وی افزود: همه می‌دانند که ریاست فدراسیون کاری پرمشغله است و دردسرهای خاص خودش را دارد و ورود به بحث فنی همزمان کار سختی است و به نوعی نیازمند از خود گذشتگی است که خادم با قبول مسئولیت فنی فداکاری کرد.
قهرمان سال ۲۰۱۷ کشتی آزاد جهان درپایان درخصوص برنامه‌های تیم ملی کشتی آزاد ایران درسال جاری میلاد تصریح کرد: با توجه به برگزاری جام تختی، جام جهانی، قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی جهان سال سخت و پرفشاری را پیش رو خواهیم داشت که امیدوارم با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم موفقیت‌های گذشته را تکرار کنیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*