خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ولکات: می خواهم با اورتون جام کسب کنم /امیر خسروجردی

ولکات: می خواهم با اورتون جام کسب کنم /امیر خسروجردی

تئو ولکات از پیوستن به اورتون ابراز خوشحالی کرد و گفت: با امید به کسب موفقیت به این تیم پیوستم.

ولکات که پس از دوازده سال حضور در تیم آسنال، چهارشنبه شب، بیست و هفتم دی (۱۷ژانویه) و بعد از پشت سرگذاشتن موفقیت آمیز آزمایشات پزشکی با قراردادی سه سال و نیمه و به مبلغ بیست میلیون پوند به طوررسمی به اورتون پیوست، دومین خرید جدید و مهم تافی ها در نقل و انتقالات زمستانی بعد ازجنک توسون، مهاجم ترکیه ای محسوب می شود.
تئو ولکات پس از رسمی شدن انتقالش به اورتون در مصاحبه با وبسایت رسمی این باشگاه گفت: من به اورتون آمدم، زیرا به دنبال باشگاهی بودم که من را به سطح بالاتری برساند. از شروع یک دوره جدید بسیار هیجان زده ام و احساس می کنم که اینجا، باشگاه مناسبی برای من است. سرمربی بسیار جاه طلب است و احساس می کنم که باشگاه در مسیر درستی قرار دارد. اورتون باشگاهی با تاریخچه فوق العاده است و هوادارانش همیشه پرشور هستند.  
وی تصریح کرد: اورتون قبلا به جام هایی رسیده است، اما من می خواهم که اکنون نیز این تیم به جام برسد. سام آلاردایس، سرمربی تیم، تشنه پیروزی است و این چیزی است که من به آن نیاز دارم. چند باربا او صحبت کردم و بلافاصله این عطش را در او احساس کردم و این اشتیاقی که او من را می خواهد، علاقه ام را برای پیوستن به اورتون دوچندان کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*