خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » فیگو: کوتینیو ارزش شکستن رکورد نقل و انتقالات را داشت/ امیر خسروجردی

فیگو: کوتینیو ارزش شکستن رکورد نقل و انتقالات را داشت/ امیر خسروجردی

لوئیس فیگو، اسطوره پرتغالی و سابق بارسلونا از انتقال نجومی فیلیپه کوتینیو به بارسا حمایت کرد.

«فیلیپه کوتینیو، ستاره برزیلی تیم فوتبال لیورپول هفته گذشته با قراردادی ۱۶۰ میلیون یورویی به تیم بارسلونای اسپانیا انتقال یافت و به سومین بازیکن گرانقیمت فوتبال دنیا تبدیل شد.
لوئیس فیگو، ستاره سابق و پرتغالی تیم بارسلونا درمصاحبه با وبسایت اماراتی اومنی اسپورت دراین باره گفت: فوتبال خیلی تغییر کرده و مبالغ نیز خیلی عوض شده اند. برای کوتینیو خوشحالم چون در اینتر با او ملاقات کرده ام و پسر خوبی است، اما کنار هم بازی نکرده ایم.
وی تصریح کرد: او شایسته خوشحالی و موفقیت است، بنابراین بهترین ها را برایش آرزو می کنم. کوتینیو در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا نمی تواند بارسلونا را همراهی کند چرا که پیش تر برای لیورپول به میدان رفته است. ستاره سابق تیم های بارسلونا و رئال مادرید درپایان درخصوص تیم های انگلیسی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا اظهارداشت: تاکنون آنها در لیگ قهرمانان خیلی خوب کار کرده اند و این نشان می دهد که این تیم پتانسیل خوبی دارند، پتانسیل ورزشی و مالی که مسلماً کمک می کند تا تیم ها قوی تر شوند. باید ببینیم که در پایان رقابت ها چه اتفاقی رخ می دهد، اما تا این لحظه خیلی خوب کار کرده اند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*