خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » برانکو: بحث طارمی برای من تمام شده است /امیر خسروجردی

برانکو: بحث طارمی برای من تمام شده است /امیر خسروجردی

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از جریمه کامیابی نیا به دلیل بی توجهی و مصدومیت کتفش خبر داد.

کنفرانس خبری سرمربیان تیم های تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد امروز چهارشنبه، بیست وهفتم دی با حضور خبرنگاران درتهران برگزارشد. سرمربی سرمربی پرسپولیس درباره این دیدار گفت: می‌دانیم گسترش فولاد تیمی سازماندهی شده است و بازی این تیم مقابل سپیدرود و فولاد را تماشا کردم. این تیم بسیار سخت می‌بازد. ما به دنبال این هستیم که پیروزی خوب و شیرین خود مقابل مشکی‌پوشان را تثبیت کنیم. البته با احترام به گسترش فولاد.
برانکو درخصوص مصدومیت کتف کمال کامیابی‌نیا در استخر و بی توجهی این بازیکن و احتمال جریمه او از جانب باشگاه پرسپولیس اظهارداشت: من با نظر شما موافقم. بازیکن حرفه ای مسئولیت دارد که مراقب سلامتی‌اش باشد. او هم در زمان بازی و هم در زمان تمرین و هم در زمان خارج از این دو باید مراقب خودش باشد. بیشتر از همه، کامیابی‌نیا به خودش لطمه زده است و حداقل یک ماه خارج از تیم است. بعدا خواهیم دید که چه تصمیمی خواهیم گرفت. او پاداشش را از دست می‌دهد. تیم ملی را هم احتمالا از دست خواهد داد و طبیعتا از طرف ما هم جریمه می‌شود.
سرمربی سرخپوشان پایتخت درپایان درباره جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس تصریح کرد: برای من ماجرای طارمی تمام شده است ونمی‌دانم که چرا این سئوال را مطرح می‌کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*