خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » مورینیو: درمصافی برابر به چلسی باختیم/ امیر خسروجردی

مورینیو: درمصافی برابر به چلسی باختیم/ امیر خسروجردی

سرمربی منچستریونایتد با بیان اینکه بازی این تیم مقابل چلسی پایاپای بود، گفت: حق ما دراین مسابقه باخت نبود.

پس از شکست یک به صفرمنچستریونایتد مقابل چلسی درهفته یازدهم رقابت های لیگ برترانگلیس که باعث شد فاصله یونایتد با همشهری خود، منچسترسیتی درصدرجدول رده بندی به ۸ امتیاز افزایش یابد، ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد درخصوص این شکست تلخ در گفتگو با شبکه اسکای اسپورت اظهارداشت: هردو تیم می توانستند پیروزمیدان باشند، اما تیمی که گل اول را به ثمر برساند کنترل بیشتری برجریان بازی پیدا می کند و این تیم امروز، چلسی بود که پیروز شد. بخشی از بازی در کنترل ما و بخشی در اختیار حریف بود و هر ۲ طرف موقعیت گلزنی داشتند.
وی افزود: نیمه اول بازی مساوی بود و در نیمه دوم نیز دقیقا در همان زمانی که چلسی بر بازی مسلط شد توانست دروازه ما را باز کند. ناامید کننده بود که دروازه ما در چنین شرایطی باز شد و بعد از دریافت گل ما نتوانستیم خودمان را پیدا کنیم.
سرمربی یونایتد تصریح کرد: در حال حاضر ما درجدول رده بندی پنجم یا ششم نیستیم و در مکان دوم قرار داریم پس تیم های زیادی شرایطی بدتر از ما دارند و ۸ امتیاز اختلاف هم، ۸ امتیاز است.
مورینیو درپایان گفت: در دیدارهای مهمی مانند بازی برابر چلسی، لیورپول و تاتنهام بازیکنان مهم خود را در اختیار نداشتیم، اما ما در دیدار امروز نیز شانس های زیادی داشتیم و کافیست موقعیت های لوکاکو و راشفورد را به یاد بیاوریم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*