خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » شکست چلسی و برد منچستریونایتد و بایرن مونیخ درلیگ قهرمانان اروپا /امیر خسروجردی

شکست چلسی و برد منچستریونایتد و بایرن مونیخ درلیگ قهرمانان اروپا /امیر خسروجردی

در شب شکست پرگل چلسی مقابل آاس رم، منچستریونایتد، پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ با برد مقابل حریفانشان به مرحله حذفی صعود کردند.

دور برگشت مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب با برگزاری دیدارهای گروه های یک تا چهار آغاز شد که طی آن در گروه یک، منچستریونایتد انگلیس با پیروزی ۲ به صفر مقابل مهمانش بنفیکا لیسبون پرتغال ۱۲ امتیازی شد و صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرد. در دیگر بازی این گروه نیز زسکامسکو روسیه در دیدار با میزبانش بازل سوئیس به پیروزی ۲-۱ رسید، تا دو تیم در امتیاز ۶ با هم برابر شوند.
در گروه دوم، پاریسن ژرمن فرانسه در ورزشگاه پارک دوپرنس پاریس، مهمانش اندرلخت بلژیک را با ۵ گل درهم کوبید و با ۱۲ امتیاز راهی مرحله حذفی شد. دردیگر بازی این گروه نیز بایرن مونیخ در ورزشگاه سلتیک پارک گلاسگو، میزبانش سلتیک اسکاتلند را ۲-۱ از پیش رو برداشت و با ۹ امتیاز جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را دریافت کرد.
در گروه سوم و درحساس ترین بازی سه شنبه شب، آاس رم ایتالیا درورزشگاه المپیکو رم مقابل مهمانش چلسی انگلیس به پیروزی پرگل ۳ به صفر رسید، تا جالوروسی ها با این برد شیرین و دلچسب ۸ امتیازی شده و به صدرجدول رده بندی صعود کنند. آبی های لندنی نیز با قبول این شکست تلخ و پرگل با ۷ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفتند، تا شاگردان آنتونیو کونته در آستانه بازی حساس هفته آینده مقابل منچستریونایتد درلیگ برتر انگلیس یک نتیجه نا امید کننده کسب کنند. در دیگر مسابقه این گروه، اتلتیکومادرید اسپانیا درمصاف با مهمانش تیم قره باغ آذربایجان ۱-۱ مساوی متوقف شد و دو امتیاز بازی خانگی را از دست داد.
و سرانجام در گروه چهار، بارسلونای صدرنشین در دیدار با میزبانش المپیاکوس یونان بدون گل مساوی متوقف شد و با ۱۰ امتیاز راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. تیم های اسپورتینگ لیسبون پرتغال و یوونتوس ایتالیا نیز دیگر بازی این گروه را برگزار کردند که این مسابقه با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*