خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » سوئیس و کرواسی مسافر جام جهانی 2018 روسیه شدند /امیر خسروجردی

سوئیس و کرواسی مسافر جام جهانی 2018 روسیه شدند /امیر خسروجردی

تیم های ملی فوتبال سوئیس و کرواسی با برتری مقابل ایرلند شمالی و یونان به بازی های جام جهانی صعود کردند.

درادامه دور برگشت مرحله پلی آف جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره اروپا، یکشنبه شب، بیست و یکم آبان (۱۲ نوامبر) دو دیدار برگزار شد که طی آن، تیم ملی سوئیس در ورزشگاه سن یاکوب شهر بازل میزبان ایرلند شمالی بود که این مسابقه حساس با تساوی بدون گل خاتمه یافت، تا سوئیسی ها با توجه به برد یک به صفر دیدار رفت در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت با برتری ۱ به صفر برابر ایرلند شمالی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راه یافت.
در دیگر بازی یکشنبه نیز تیم های ملی یونان و کرواسی در آتن، پایتخت یونان به مصاف هم رفتند که این دیدار هم درپایان نود دقیقه گلی دربرنداشت و کروات ها با توجه به برد ۴-۱ بازی رفت در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت با همین نتیجه از سد حریف خود گذشتند و به جام جهانی صعود کردند.
درادامه دور برگشت این رقابت ها، امشب دوشنبه، بیست و دوم آبان (۱۳ نوامبر) در حساس ترین بازی مرحله پلی آف، تیم ملی ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان میزبان سوئد خواهد بود. تیم ملی ایتالیا که دربازی رفت برابر سوئد تن به شکست یک به صفر داد برای صعود به جام جهانی امشب باید با اختلاف دو گل از سد مهمان خود بگذرد درغیر اینصورت آتزوری ها درجام جهانی ۲۰۱۸ غایب بزرگ خواهند بود و این سوئدی ها هستند که مسافر جام جهانی می شوند. در آخرین بازی مرحله پلی آف جام جهانی ۲۰۱۸ در قاره اروپا، سه شنبه شب، بیست و سوم آبان (۱۴ نوامبر) تیم های ایرلند جنوبی و دانمارک در دوبلین، پایتخت ایرلند به مصاف هم می روند. دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*