خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی باقی ماند/ امیر خسروجردی

دالیچ سرمربی تیم ملی کرواسی باقی ماند/ امیر خسروجردی

با تمدید قرارداد دالیچ با تیم ملی فوتبال کرواسی، وی هدایت این تیم را در جام جهانی ۲۰۱۸ برعهده خواهد داشت.

رسانه های کرواسی، امروز چهارشنبه، بیست و چهارم آبان (۱۵ نوامبر) از تمدید قرارداد زلاتکو دالیچ با تیم ملی کرواسی خبر دادند.
وبسایت وکرنیجی کرواسی دراین باره گزارش داد: پس از برکناری آنته کاسیچ از سرمربیگری تیم ملی کرواسی، مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور هدایت کرواسی را برای دو بازی رفت و برگشت مرحله پلی آف در مقابل یونان به زلاتکو دالیچ سپردند و این مربی با موفقیت در این دو بازی تیم ملی کرواسی را به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رساند، تا داور شوکر، رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی تصمیم به تمدید قرارداد این مربی موفق تا پایان بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ بگیرد.
داور شوکر پس از تمدید قرارداد با دالیچ در بیانیه ای اعلام کرد: دالیچ به خوبی خودش را اثبات کرده است و او قطعا در جام جهانی سرمربی تیم فوتبال کرواسی خواهد بود و بعد از پایان این رقابت‌ها برای ادامه‌ همکاری با این مربی تصمیم گیری خواهد شد.
شوکر همچنین ابراز امیدواری کرد که کرواسی بهترین آمادگی را برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشته باشد. با تمدید قرارداد دالیچ با تیم ملی کرواسی، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که پیش از این یکی از جدی ترین گزینه های هدایت کرواسی بود حال می تواند با خیال آسوده تری به تمدید قرارداد با سرخپوشان پایتخت فکر کند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*