خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » کی روش: درصورت دیدن تبانی دربازی فردا به پلیس اطلاع دهید /امیر خسروجردی

کی روش: درصورت دیدن تبانی دربازی فردا به پلیس اطلاع دهید /امیر خسروجردی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که دیگر درباره آینده صحبتی نخواهد کرد.

کنفرانس خبری مربیان تیم های ملی ایران و سوریه پیش از بازی فردای دو تیم امروز با حضور خبرنگاران رسانه های گروهی در تهران برگزارشد که طی آن، کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران درباره این مسابقه اظهارداشت: مطمئنا بازی فردا اهمیت بالایی دارد. با توانایی‌های سوریه آشنا هستیم و باید خیلی خوب در نظر داشته باشیم که چه تیم توانمندی هستند. در ابتدای این بازی‌ها کسی فکر نمی‌کرد سوریه شانسی برای صعود داشته باشد.
وی افزود: شکی نیست که سوریه کار بزرگی تا به حال انجام داده است. آنها به بازی آخر مقدماتی پای گذاشتند درحالی که امیدها و توقعاتشان با ازبکستان و کره جنوبی برابری می‌کند. در۹ بازی گذشته ما به تک تک رقبا احترام گذاشتیم و فردا هم تفاوتی ندارد. همان احترامی را که به سایر رقبا گذاشتیم به سوریه می‌گذاریم.
سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه می خواهیم مرحله مقدماتی جام جهانی را با موفقیت به پایان برسانیم، تصریح کرد: ما هم سعی می‌کنیم که یک روز تاریخی را رقم بزنیم. تلاش ما این است که ۲۴ امتیاز کسب کنیم. فرمول ما این است که هر بازی حکم یک بازی در جام جهانی را دارد. تلاش می‌کنیم بهترین نمایش را ارائه کنیم. کاملا آماده و هوشیار هستیم. بار دیگر تکرار می‌کنم که فردا باید با تمرکز بالا آخرین بازی را مقابل سوریه انجام دهیم و آخرین بازی را با یک برد به پایان برسانیم.
کی روش همچنین درپاسخ به سئوالی درباره انتشار شایعاتی پیرامون احتمال تبانی با سوریه و راه دادن به این تیم برای برد مقابل ایران در ورزشگاه آزادی اظهارداشت: این وظیفه شما (رسانه‌ها) است که این موضوع را پیگیری کنید و به پلیس بگویید. من در فوتبال کار می‌کنم و در رسانه‌ها کار نمی‌کنم. این کار وظیفه شما است.
وی با تمجید تیم ملی سوریه و کسب نتایج خوب در گروه یک مرحله مقدماتی جام جهانی گفت: سوریه در خط هجومی هفت گل زده و درخط دفاعی هم شش گل خورده و بعد از ما بهترین خط دفاعی را دارد. حریف بازیکنان بسیار خوبی دارد. عمر السوما مهاجم این تیم است و از جلال حسینی می‌توانید درباره او جویا شوید. بازیکنان‌شان در بهترین باشگاه‌ها بازی می‌کنند. این نشان می‌دهد که حضورشان در این مرحله هدیه نبوده و شانسی به دست نیامده است. بزرگ‌ترین اشتباه تیم‌های هم گروه این بود که سوریه را دست کم گرفتند. مشکل، این اشتباهی است که سعی می‌کنیم هیچ‌گاه مرتکب نشویم. حتی وقتی که سعودی ها ما را مجبور کردند در استخر مالزی به میدان برویم لباس ورزشی به تن کردیم و به میدان رفتیم. به عنوان یک تیم به سوریه احترام می‌گذاریم و می‌گوییم بازی مقابل این تیم کار راحتی نیست.
سرمربی تیم ملی ایران درپایان درخصوص قول مساعد فدراسیون برای حل مشکلات بعد از بازی با سوریه و این که آیا در جشن صعود شرکت می‌کند یا خیر، تصریح کرد: ترجیح می‌دهم که صحبت‌های خود را با رئیس فدراسیون، مهدی تاج انجام دهم و محرمانه باشد. اگر دوست دارید از صحبت‌های ما مطلع شوید، برخی از اصحاب رسانه از صحبت‌های ما مطلع هستند. همیشه تعدادی از دوستان شما اطلاعات خوبی دارند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*