خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » کونته: موراتا بازیکن کاملی است /امیر خسروجردی

کونته: موراتا بازیکن کاملی است /امیر خسروجردی

سرمربی تیم فوتبال چلسی به تمجید از مهاجم اسپانیایی و گلزن تیمش پرداخت.

تیم فوتبال چلسی در فصل نقل و انتقالات تابستانی، آلوارو موراتا را از رئال مادرید با قراردادی ۷۵ میلیون یورویی به خدمت گرفت و جایگزین دیگو کاستا کرد که توسط آنتونیو کونته از این تیم کنارگذاشته شد.
موراتا با حضور در چلسی درشش هفته ابتدایی این فصل لیگ برتر انگلیس شش بار موفق به گلزنی شده و به همراه روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی منچستریونایتد درصدرجدول گلزنان قراردارد.
آنتونیو کونته درباره حضور آلوارو موراتا در تیم چلسی و گلزنی این بازیکن برای آبی های لندنی به خبرنگاران گفت: موراتا حالا کاملا خودش را با سبک بازی ما تطبیق داده و از نظر جسمانی قوی شده است. در بازی با استوک سیتی، بازیکنان حریف ضربات زیادی به او زدند، اما موراتا مقاومت کرد. او بازیکنی واقعا خوب و کامل است. آلوارو در یوونتوس و رئال خیلی فرصت بازی پیدا نکرد، اما هنوز جوان است و می تواند نشان دهد که مهاجم فوق العاده ای است.
سرمربی ایتالیایی چلسی درپایان اظهارداشت: این لیگ خصوصا برای مهاجمان به دلیل درگیری های فیزیکی آسان نیست. داوران زیاد سوت نمی زنند برای همین باید آمادگی جسمانی بالایی داشته باشید. موراتا به خوبی خودش را به فوتبال انگلیس تطبیق داده اما باید به همین روند ادامه دهد و پیشرفت کند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*