خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » لیونل مسی رکورد گلزنی خود را شکست/ امیر خسروجردی

لیونل مسی رکورد گلزنی خود را شکست/ امیر خسروجردی

ستاره آرژانتینی بارسلونا با به ثمررساندن ۴ گل دربازی با ایبار، تعداد گل های زده خود را درپنج هفته ابتدایی لالیگا به عدد نه رساند.

به گزارش رسانه های اسپانیایی، دربازی تیم های بارسلونا و ایبار در هفته پنجم رقابت های فوتبال باشگاه های اسپانیا – لالیگا که سه شنبه شب درورزشگاه نیوکمپ بندربارسلون برگزارشد، بارسا با درخشش خیره کننده لیونل مسی، مهمانش را با نتیجه پرگل ۶-۱ درهم کوبید و با کسب سه امتیاز این دیدار ۱۵ امتیازی شد و به یکه تازی اش درصدر جدول رده بندی ادامه داد.
به نوشته روزنامه الموندو دپورتیوو، ستاره بی چون و چرای این مسابقه کسی نبود جز، لیونل مسی آرژانتینی که چهار گل به ثمررساند، تا او با به ثمررساندن ۹ گل درپنج هفته اول فصل لالیگا، بهترین شروع را داشته باشد. اعجوبه آرژانتینی بارسا درفصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ در پنج هفته اول فوتبال اسپانیا ۸ گل زده بود که شب گذشته این رکورد خود را جابجا کرد.
براساس این گزارش، البته بهترین شروع تا پایان هفته هفتم رقابت های لالیگا در اختیار کامپانال از اتلتیکومادرید و امبوس از سویا در فصل ۱۹۴۱-۴۲ و پائینیو از دپورتیوو لاکرونیا در فصل ۱۹۵۴-۵۵ است که توانسته بودند ۱۰ گل به ثمر برسانند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*