خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » برزگر: سرمربیگری رسول خادم هنوز درحد حرف است/ امیر خسروجردی

برزگر: سرمربیگری رسول خادم هنوز درحد حرف است/ امیر خسروجردی

عضو شورای فنی کشتی آزاد با تکذیب خبر سرمربی شدن رسول خادم درتیم ملی اظهارداشت: به خدمات خادم دراتحادیه جهانی کشتی بیشتر نیاز داریم.

درحالی که اکثر خبرگزاری های ایران از قطعی شدن سرمربیگری رسول خادم در تیم ملی کشتی آزاد ایران خبر می دهند، اما منصور برزگر، عضو شورای فنی کشتی آزاد فدراسیون کشتی درباره با پیشنهاد شورای فنی به رسول خادم برای سرمربیگری در تیم ملی کشتی آزاد به خبرنگاران گفت: این بحث در جلسه ای که هفته گذشته اعضای شورای فنی با وزیر ورزش داشتند، مطرح شد. البته نه هنوز خادم این موضوع را قبول کرده و نه شورای فنی به صورت قاطع در این باره تصمیم گرفته است.
وی افزود: باید در اولین جلسه ای که شورای فنی تشکیل می دهد، در این خصوص تصمیم گیری کنیم. رضا لایق، دبیر فدراسیون این موضوع را مطرح کرد که هنوز تایید نهایی نشده است. تا قبل از این جلسه من چیز خاصی نمی توانم بگویم.
سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران در پایان درباره اینکه رسول خادم علاوه بر ریاست فدراسیون کشتی در اتحادیه جهانی نیز سمت دارد و نمی تواند به صورت تمام وقت کنار تیم ملی باشد، تصریح کرد: نظر شخصی من هم این است که خادم در اتحادیه جهانی می تواند کمک بیشتری به کشتی ایران کند. البته نظر من، به تنهایی مهم نیست و جمع باید تصمیم بگیرد. گزینه های دیگری نیز وجود دارند که می توانند کاندیدای سرمربیگری تیم ملی باشند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*