خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ای اف سی: مسلمان، ستاره ویژه مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان است /امیر خسروجردی

ای اف سی: مسلمان، ستاره ویژه مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان است /امیر خسروجردی

وبسایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در مطلبی به تمجید از بازی محسن مسلمان هافبک طراح پرسپولیس پرداخت واو را مهره تاثیرگذار بازی با الهلال نامید.

وبسایت ای اف سی در آستانه بازی امشب تیم های پرسپولیس و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان قاره کهن در گزارشی به بررسی شرایط نماینده ایران پرداخت و نوشت: سرخپوشان پایتخت دررقابت های امسال لیگ قهرمانان، نتایجی تاریخی گرفتند. آنها بعد از عبور از مرحله گروهی، در مرحله یک هشتم نهایی ۱-۰ لخویای قطر را شکست دادند و بعد از مدت ها به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند، اما این پایان کار شاگردان برانکو ایوانکوویچ نبود و آنها با برتری ۵-۳ در مجموع دو دیدار رفت و برگشت برابر الاهلی عربستان، به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.
این وبسایت درادامه مطلب خود نوشت: مهدی طارمی، بهترین گلزن پرسپولیس دراین فصل لیگ قهرمانان آسیاست که در این مسابقات ۷ گل به ثمررسانده، اما به دلیل محرومیت نمی تواند تیمش را در بازی امشب همراهی کند و جای او را گادوین منشا پر خواهد کرد که در مرحله قبل دو گل حساس برابر الاهلی دیگر تیم عربستانی به ثمر رساند.

وبسایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان تصریح کرد: محسن مسلمان و علی علیپور هم که تا اینجای رقابت ها هر کدام ۳ پاس گل دادند، می توانند شرایط بازی را به نفع تیم شان تغییر بدهند. به ویژه مسلمان که با ۲۱ خلق موقعیت، از این نظر یکی از بهترین بازیکنان حاضر درمرحله نیمه نهایی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*