خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » طاهری: فدراسیون پول کامل بلیط فروشی بازی ها را به ما نداده است/ امیر خسروجردی

طاهری: فدراسیون پول کامل بلیط فروشی بازی ها را به ما نداده است/ امیر خسروجردی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: فدراسیون فوتبال از ۷ میلیارد پول بلیط بازی های لیگ برتر تنها ۹۲۰ میلیون را به ما داده است.

علی اکبر طاهری درباره مشکلات مالی و بدهی های کلان پرسپولیس به خبرنگاران گفت: همه جوره این مسئله را پیگیری می‌کنیم وباید ازهوادارانمان به خاطر کمک های مالی تشکرکنم. آنها لطف کردند، اما رقم بدهی بسیار بالا و بیش از کمک هواداران است. محدودیت‌هایی هست اما تلاش می‌کنیم تا راهکاری برای پرداخت مطالباتمان پیدا کنیم و تعهداتمان را جامه عمل بپوشانیم تا مشکل بعدی به وجود نیاید.
وی درخصوص اینکه آیا باشگاه پرسپولیس مطالباتی از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بابت تبلیغات محیطی دارد، تصریح کرد:‌ شما یک روز زمان بگذارید و به این مشکلات رسیدگی کنید و بپرسید که چرا این مسئله حل نمی‌شود. یک عددی مشخص می‌کنند. مثلا سازمان لیگ سال قبل هواداران ما را نزدیک به یک میلیون نفر اعلام کرد. میانگین این یک میلیون نفر با بلیت ۱۰ هزار تومان مبلغی حدود ۱۰ میلیارد تومان است. آنها می‌گویند ۳۵ درصد برای شرکتی است که قرارداد بسته‌اند. کار به قرارداد با این شرکت نداریم در این میان ۶-۷ میلیارد تومان می‌ماند این پول کجاست؟ در این بین ۹۲۰ هزار تومان به ما پرداخت کردند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*