خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

جام جهانی فوتسال، ملی پوشان ایرانی با برد تاریخی مقابل پاراگوئه به جمع چهار تیم برتر راه یافتند.

2752

مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها بامداد یکشنبه در کلمبیا برگزارشد که طی آن، در یکی از این مسابقات، تیم ملی فوتسال ایران در دیداری حساس و سرنوشت ساز به مصاف پاراگوئه رفت که دریک ماراتن سخت و درپایان وقت های قانونی و اضافه به برتری ۴-۳ رسید، تا با این نتیجه، ملی پوشان شایسته ایرانی پس از ۲۴ سال برای دومین به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کنند.
گل های تیم ملی فوتسال ایران را دراین دیدار، احمد اسماعیل پور در دقایق ۱۶ و ۵۰ و مهدی جاوید ۲۳ و ۳۶ وارد دروازه پاراگوئه کردند.
گل چهارم و پیروزی بخش شاگردان ناظم الشریعه را دراین مسابقه حساس، احمد اسماعیل پور روی اشتباه مهلک دروازه بان پاراگوئه به زیبایی هرچه تمام تر به ثمررساند، تا با این گل ثانیه های پایانی ایران ضربه نهایی را به حریف خود وارد کند.

نوجوانان فوتبالیست ایرانی با گلباران ویتنام مسافر جام جهانی شدند.

درمرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال نوجوانان آسیا در هند یکشنبه تیم ایران به مصاف ویتنام رفت و با ارائه یک بازی کاملا برتر ۵به صفر حریف خود را درهم کوبید و با راه یابی به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال نوجوانان را نیز کسب کرد.
نوحوانان فوتباللیست ایرانی درمرحله نیمه نهایی پنج شنبه با یکی از دو تیم عمان یا کره شمالی رودررو خواهند شد.

یحیی گل محمدی از ذوب آهن جدا شد.

ایسنا دراین باره گزارش داد:یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان قراردادش را با این تیم فسخ کرد. به این ترتیب تیم ذوب آهن در روزهای آینده مربی جدید خود را اعلام خواهد کرد.
گل‌محمدی در فصل جاری لیگ برتر با ذوب آهن نتوانسته بود نتایج خوبی را کسب کند و با شش امتیاز از هفت بازی این تیم در رده چهاردهم جدول قرار گرفته بود.

فوساتی رسما سرمربی تیم ملی فوتبال قطر شد.

پس از اخراح کارینو از هدایت تیم ملی قطر درپی دو شکست پیاپی این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، مسئولان فدراسیون فوتبال قطر سکان هدایت این تیم را به خورخه فوساتی اروگوئه ای سپردند.
فوساتی مربی بسیار باتجربه‌ای است. او سابقه مربیگری در تیم ملی فوتبال اروگوئه را هم دارد. این مربی سرشناس، فصل قبل آماری خیره‌کننده از خود به جای گذاشت و توانست با اقتدار الریان را قهرمان لیگ ستارگان قطر کند.

رقابت پاریس، لس آنجلس و بوداپست برای میزبانی المپیک ۲۰۲۴

بعد از انصراف رم از میزبانی المپیک ۲۰۲۴، تنها ۳ شهر پاریس، بوداپست و لس آنجلس برای میزبانی این رویداد باقی ماندند.
ایسنا به نقل از رویترز نوشت:در ابتدا ۶ شهر اعلام آمادگی کردند، اما رفته رفته نیمی از این شهرها انصراف خودشان را اعلام کردند. بعد از آنکه در ابتدا بوستون از میزبانی این رویداد انصراف داد، شهرهای هامبورگ و در ادامه رم نیز از میزبانی المپیک ۲۰۲۴ انصراف دادند تا تنها سه کشور برای میزبانی رقابت های المپیک ۲۰۲۴ باقی بمانند.
ویرجینیا راجی، شهردار رم با اعلام انصراف این شهر از میزبانی المپیک ۲۰۲۴ گفت:آنها توانایی لازم برای این میزبانی را ندارند. وی با اعلام این خبر گفت: شرایطی که ما داریم طوری است که نمی توان میزبانی را بر عهده بگیریم.
آخرین بار رم در سال ۱۹۶۰ میزبان رقابت های المپیک بود.
میزبان رقابت های المپیک ۲۰۲۴ به زودی اعلام خواهد شد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*