خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

صعود سه پله ای والیبال ایران پس از المپیک

درپایان بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل و درپیکارهای والیبال، تیم ملی ایران مقام پنجمی مشترک با تیم‌های لهستان، آرژانتین و کانادا را کسب کرد.تیم پنجم هر المپیک ۵۰ امتیاز به مجموعه امتیازات آن در رنکینگ فدراسیون جهانی اضافه خواهد شد.
دراین حال، ایران با احتساب این ۵۰ امتیاز بالاتر از صربستان، بلغارستان و آلمانی قرار می‌گیرد که نتوانستند جواز حضور در المپیک را کسب کنند و حالا ایران تیم هفتم جهان خواهد شد.
هنوز رنکینگ جدید فدراسیون جهانی به صورت رسمی اعلام نشده است، اما با اعمال امتیازات جدید ایران بالاتر از قهرمان لیگ جهانی در جایگاه هفتم قرار خواهد گرفت.

2609

ستاره های دنیا برای بازی با یاران نکونام وارد ایران شدند.

خبرگزاری ایلنا دراین باره نوشت:دیروز ستارگان جهان به ایران رسیدند و این بار بدون استقبال پر سر و صدای رسانه‌ها و مردم توانستند وارد فرودگاه شوند. در تیم ستاره‌ها نسبت به تیمی که چند ماه قبل به ایران سفر کرد یا تیم پیشکسوتان میلان، ستاره‌های بزرگ کمتری حضور دارند. ستاره‌هایی که قرار بود در کنار هم، بازی یادبودی برای خداحافظی نکونام برگزار کنند اما خود نکونام هم از این بازی انصراف داده است.
دراین حال، تیم ستاره‌های ایران، لحظه به لحظه بی‌ستاره‌تر می‌شود. علی کریمی، اولین کسی بود که از این بازی کنار کشید و بزرگترین غایب این مسابقه شد. جلسات متعدد برای راضی کردن نکونام برای شرکت در بازی خداحافظی‌اش هم فعلا موفق نبوده‌اند. بعد از آن‌ها نوبت به دایی و مجیدی رسید تا انصراف‌شان را از این بازی اعلام کنند. احمدرضا عابدزاده هم امروز گفت در این بازی حاضر نخواهد بود تا تیم ایران، بخش مهمی از جذابیت‌هایش را از دست بدهد.

هفت تیم برای شرکت در لیگ کشتی اعلام آمادگی کردند.

خبرگزاری مهر دراین باره گزارش داد:هادی حبیبی، رئیس کمیته لیگ فدراسیون کشتی با تایید این خبرگفت:تاکنون هفت تیم برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند که بر این اساس تیم های بیمه رازی، پدافند و دانشگاه پیام نور، در هر دو رشته کشتی آزاد و فرنگی در پیکارهای لیگ حضور خواهند داشت.
وی افزود:همچنین تیمهای سینا صنعت ایذه، هیأت کشتی استان خوزستان در کشتی فرنگی و تیمهای گاز مازندران و ستارگان ساری نیز در کشتی آزاد اعلام آمادگی کرده‌اند.
نخستین مرحله رقابتهای لیگ باشگاه‌های کشتی آزاد و فرنگی کشور طی روزهای ۱۰ و۱۱ شهریورماه در مجموعه ورزشی تختی، شهر خرم آباد برگزار می شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*