خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی امیر خسروجردی

اخبار ورزشی امیر خسروجردی

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قهرمان جام قاره آسیا شد.

خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت فدراسیون فوتبال نوشت:تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دیدار پایانی رقابت‌های جام قاره آسیا در چین رودرروی عمان قرار گرفت و با برد ۶-۳ مقابل این تیم به قهرمانی رسید.‌در این دیدار برای تیم ایران، امیرحسین اکبری (۴ گل) و سیدعلی ناظم و پیمان حسینی گلزنی کردند
شاگردان محمدحسین میرشمسی در این رقابت‌ها که با حضور هشت تیم برتر آسیا برگزار شد در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی بحرین رفتند و با ارائه یک بازی یک‌طرفه با نتیجه ۱۰ بر یک پیروز شدند. ملی‌پوشان در دومین بازی خود مقابل تیم ملی ژاپن حریف سنتی‌شان در قاره آسیا قرار گرفتند و موفق شدند با ارائه یک بازی تهاجمی و پر موقعیت ۵ بر یک حریف قدرتمند خود را شکست دهند.

961

برد بانک سرمایه درجام باشگاه های آسیا

درادامه رقابت های والیبال جام باشگاه های آسیا، تیم بانک سرمایه نماینده ایران در مصاف با نماینده هنگ کنگ به برتری ۳به صفر رسید.
دراین دیدار، مصطفی کارخانه، سرمربی بانک سرمایه، ترکیب سید محمد موسوی، عادل غلامی، لوکاس ژیگادلو، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، فرهاد ظریف و علی جلالی را ست اول به زمین فرستاد. با اینکه هنگ کنگی‌های جوان می خواستند جلوی بازیکنان پر آوازه ایران خودی نشان دهند اما نابرابری قدرت کاملا مشخص بود.
بانک سرمایه با صدرنشینی در گروه خود درمرحله دوم به دیدار تیم ژاپن می رود.

گل مسی به رم بهترین گل اروپا شد.

ایسنا به نقل از سایت یوفا نوشت:‌یوفا نتیجه نظرسنجی بهترین گل فصل گذشته را منتشر کرد که در آن گل لیونل مسی به رم در لیگ قهرمانان اروپا با نظر کاربران این سایت به عنوان بهترین گل فصل اروپا انتخاب شد. 
گل مسی با کسب ۳۴ درصد آرا در رده نخست قرار گرفت و به عنوان بهترین گل برگزیده شد. گل ریکاردینیو، بازیکن فوتسال پرتغال نیز با ۱۳ درصد به عنوان دومین گل زیبا انتخاب شد. همچنین گل ژردان شکیری، بازیکن تیم ملی فوتبال سوییس در یورو ۲۰۱۶ نیز به عنوان سومین گل برتر اعلام شد.

صعود روستوف به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با گلزنی سردار آزمون

دردور برگشت مرحله حذفی این رقابت ها چهارشنبه شب تیم روستوف روسیه میزبان آژاکس آمستردام هلند بود که درپایان با درخشش و گلزنی سردار آزمون مهاجم ایرانی خود، مهمان نامدارش را ۴-۱ درهم کوبید و درمجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۵-۲ برای نخستین بار به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کرد.
در این دیدار، سردار آزمون ملی پوش ایرانی تیم روستوف در دقیقه ۳۴ با پروازی بلند و ضربه سر دیدنی خود، گل نخست روستوف را به ثمر رساند. این بازیکن ۴ دقیقه بعد کارت زرد دریافت کرد. او در دقیقه ۷۳ از زمین بازی بیرون رفت و تعویض شد
همچنین سعید عزت اللهی دیگر بازیکن ایرانی تیم روستوف از دقیقه ۷۹ به میدان رفت.

کلودیو براوو به منچستر سیتی پیوست.

کلودیو براوو، دروازه بان شیلیایی و فصل قبل بارسلونا اسپانیا با امضای قراردادی چهار ساله به منچسترسیتی انگلیسی پیوست.
این بازیکن از مدت‌ها قبل از سوی پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به‌عنوان جانشین جو هارت، دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌ها مدنظر قرار گرفته بود و سرانجام باشگاه انگلیسی به هدف خود رسید.
مبلغ قرارداد‌ِ براوو، ۱۷ میلیون یوروست و این دروازه بان هفته ای ۱۰۰ هزار پوند از سیتی حقوق دریافت خواهد کرد.
براوو دو سال پیش به بارسلونا پیوست و با این تیم دو بار قهرمان لالیگا، یک بار قهرمان جام حذفی و یک بار هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*