خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی چهار شنبه با امیر خسرو جردی

اخبار ورزشی چهار شنبه با امیر خسرو جردی

تاج:انتقال نفت تهران به انزلی غیرقانونی است.

رئیس فدراسیون فوتبال دوشنبه با اشاره به جلسه امروزش با احمد دنیامالی رییس هیئت مدیره ملوان انزلی درباره واگذاری امتیاز نفت تهران به این باشگاه افزود: ارزیابی من این است که ملوان هم مانند تیم‌های پرطرفداری مانند ماشین‌سازی و صنعت نفت آبادان از طریق فوتبالی راهی لیگ برتر شود. از نظر ما مزایده باشگاه نفت مردود است. بحث ما ملوان نیست بلکه ما می‌گوییم قانون باید رعایت شود. اگر تیم دیگری هم در این مزایده پیروز می‌شد ما به آن‌ها اجازه حضور در لیگ برتر را نمی‌دادیم. این مزایده باید مراحل قانونی خود را طی کند.
مهدی تاج تاکید کرد:این مزایده فقط برای کشف قیمت انجام شده است و مقدمات مزایده رعایت نشده است. ما در گذشته تجربیات تلخی را داشته‌ایم و همان طور که می‌دانید پاس الان به لیگ دسته دوم سقوط کرده است. نباید دو بار از یک سوراخ گزیده شویم. مردم شریف انزلی شایسته بهترین‌ها هستند و در ۴۰ سال گذشته یکی از بهترین‌ تیم‌ها را داشته‌اند و مطمئنم می‌توانند به سرعت از لیگ یک راهی لیگ برتر شوند. منظور من فقط ملوان نیست و بحث ما این است که در این مزایده قانون رعایت نشده است. الان هم تیم‌های دیگری از جمله از شهرهای دیگر مانند کاشان مطرح می‌شود که به آن‌ها هم اجازه نمی‌دهیم اینچنین تیم‌داری کنند. باید قانون رعایت شود و پس از طی همه این مراحل امتیاز نفت قابل انتقال است.

4224

ادینینو به تراکتورسازی پیوست.

ایسنا نوشت:سه شنبه مذاکرات مصطفی آجرلو با ادینیو جواب داد و این بازیکن برزیلی به تراکتورسازی پیوست.
این مهاجم برزیلی که به دلیل درخشش در تراکتورسازی از محبوبیت زیادی در بین هواداران این تیم برخوردار است، فصل گذشته در لیگ امارات بازی می کرد اما نتوانست درخشش در لیگ ایران را در امارات تکرار کند.

محمد حسین کنعانی زادگان به استقلال تهران پیوست.

مدافع فصل پیش ملوان بندرانزلی که گفته می شد با پرسپولیس قرارداد دارد به تیم فوتبال استقلال پیوست.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:محمدحسین کنعانی زادگان که فصل گذشته خدمت سربازی اش را در ملوان سپری کرد و پرسپولیسی ها اعتقاد داشتند که این بازیکن با این باشگاه قرارداد دارد، سه شنبه با قراردادی دو ساله به تیم استقلال پیوست.
کنعانی زادگان در شرایطی راهی استقلال شد که مسئولان باشگاه پرسپولیس اعتقاد داشتند وی با سرخپوشان قرارداد دارد و باید فصل آینده را با پیراهن سرخ سپری کند. با این حال وی به استقلال پیوست و قراردادش را هم امضا کرد.

داعش مسئولیت قتل پلیس فرانسوی را برعهده گرفت.

ایلنا به نقل از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ روزنامه آس اسپانیا نوشت:در حالی که فرانسه میزبان یورو ۲۰۱۶ است و این ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌ها در جریان برگزاری است اما شاهد کشته شدن یک مامور پلیس بود.
این اتفاق در حالی رخ داد که هزاران نیروی امنیتی برای امنیت یورو در این کشور حضور دارند.
استفان لوفون، سخنگوی دولت فرانسه در این رابطه اظها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرد: شاهد اتفاق غم انگیز و وحشتناکی بودیم. این عملی تروریستی بود
پلیس فرانسوی که به همراه همسرش در منزل بود، با چاقو به قتل رسید. همسر این شخص نیز در این حمله کشته شد. قاتل پیش از این توسط پلیس فرانسه شناسایی شده بود.
ساعاتی پس از این اتفاق داعش مسئولیت این اتفاق را بر عهده گرفت.

رونالد کومان رسما سرمربی اورتون شد.

باشگاه ساوتهمپتون انگلیس ‌ با استعفای رونالد کومان موافقت کرد، تا این مربی هلندی هدایت تیم اورتون را بر عهده بگیرد.
کومان جایگزین روبرتو مارتینس در گودیسون پارک خواهد شد. مارتینس اسپانیایی در ماه مه از سمت خود برکنار شده بود.
باشگاه اورتون در بیانیه ای نوشت: «باشگاه ساوتهمپتون جدایی کومان را تایید کرده و این مربی مذاکرات خود را با باشگاه اورتون نهایی کرده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*