خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی چهار شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی چهار شنبه با امیر خسروجردی

سرانجام باشگاه نفت در تهران ماندنی شد.

خبرگزاری ایسنا دراین باره گزارش داد:بعد از اعتراض‌ها به انتقال باشگاه نفت تهران به انزلی و منتفی شدن واگذاری امتیاز باشگاه نفت تهران به باشگاه ملوان، کمیته سه نفره واگذاری این باشگاه در تازه‌ترین تصمیم خود با واگذاری این تیم به برنده دوم مزایده موافقت کرده است.
بعد از تشکیل جلسات این کمیته درخواستی به رضا گل‌محمدی مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان تهران داده شد تا مجوز این انتقال صادر شود. دراین حال، سه شنبه، اداره کل ورزش و جوانان تهران طی نامه‌ای به هیات فوتبال استان موافقت خود با انتقال امتیاز باشگاه نفت به شرکت بهنام پیشروی کیش را اعلام کرد.

2409

صادق محرمی پرسپولیسی شد.

صادق محرمی هافبک ۲۰ ساله و فصل قبل باشگاه ملوان بندرانزلی سه شنبه پس از توافقی دو ساله به جمع سرخپوشان پیوست و از این پس با پیراهن پرسپولیس در میادین حاضر خواهد شد.
محرمی که یک بازی فصل گذشته لیگ برتر را به دلیل کارت‌های زرد از دست داد، در ۲۵ بازی از ۳۰ دیدار ممکن، در ترکیب اصلی ملوان بندر انزلی قرار گرفت و ۲۲۲۲ دقیقه بازی کرد.

رضائیان قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد.

ایسنا دراین باره نوشت:کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام کرد: رامین رضاییان، مدافع – هافبک ملی‌پوش پرسپولیس با ثبت فسخ قرارداد یک طرفه در سازمان لیگ از پرسپولیس جدا شد.
این سازمان اعلام کرد در قرارداد این بازیکن با باشگاه پرسپولیس قید شده که بازیکن مجاز به فسخ یکطرفه قرارداد است.
گفته می‌شود که او از یکی از تیم‌های ترکیه‌ای پیشنهاد دارد. این بازیکن در حال حاضر در ترکیه به سر می‌برد.

بکن باوئر:دوست داشتم با اسپانیا بازی کنیم.

فرانتس بکن باوئر اسطوره فوتبال آلمان در مصاحبه با روزنامه بیلد گفت:دوست داشت ژرمن ها در یک چهارم نهایی به مصاف اسپانیا بروند.
وی افزود: خوشبختانه با شکست دادن اسلواکی به یک چهارم نهایی راه پیدا کردیم و باید در این مرحله به مصاف ایتالیا برویم. باید بگویم که دوست داشتم به جای ایتالیا با اسپانیا بازی کنیم. هر چند اسپانیا بازیکنان باتکنیک و با کیفیت تری در اختیار داشت اما من دوست داشتم با این تیم بازی کنیم.
قیصر فوتبال آلمان ادامه داد: درست است که بازی سخت برابر ایتالیا پیش رو داریم، اما نباید از هیچ تیمی بترسیم. تیمی که می خواهد قهرمان شود باید آماده بازی برابر هر تیمی باشد.

سادیو مانه به لیورپول پیوست.

وب سایت نود دراین باره نوشت:باشگاه لیورپول اعلام کرد “سادیو مانه” مهاجم سنگالی را از ساوتهمپتون به خدمت گرفته است. براساس گزارش سایت رسمی لیورپول قرارداد این بازیکن ۲۴ ساله، ۵ ساله است.
سایت روزنامه گاردین ارزش قرارداد سانه را ۳۰ میلیون پوند اعلام کرده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*