خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

والیبال انتخابی المپیک، ایران با برتری مقابل ژاپن امیدهای خود را برای صعود به المپیک افزایش داد.
در ادامه رقابت های والیبال انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل که ژاپن برگزار می شود، چهارشنبه تیم ملی ایران در چهارمین دیدار خود به مصاف ژاپن میزبان رفت که موفق شد در پایان حریف سرشناس و سرسخت خود را ۳-۱ شکست داد، تا ملی پوشان والیبال ایران با کسب این برد شیرین، ضمن کسب سومین پیروزی در این مسابقات شانس صعود خود را برای صعود به بازی های المپیک افزایش دهند.
تیم ملی والیبال ایران در پنجمین دیدار خود دراین پیکارها پنجشنبه رودرروی چین قرار خواهد گرفت.

4125

علی منصوریان رسما سرمربی استقلال شد.
با تصمیم هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران، علیرضا منصوریان سرمربی فصل قبل نفت تهران به طور رسمی هدایت آبی پوشان پایتخت را برعهده گرفت و به این ترتیب وی در فصل آینده سرمربیگری آبی پوشان پایتخت را دردست خواهد داشت.
منصوریان سال گذشته تا آستانه پیوستن به استقلال پیش رفت، اما مخالفت مسئولان باشگاه نفت تهران باعث شد تا منصوریان نتواند به نیمکت آبی‌پوشان برسد. وی سال گذشته عنوان کرد یکی از آرزوهایش مربیگری در استقلال است که در نهایت به این هدف دست پیدا کرد.

امیر قلعه نویی در تراکتورسازی ماندنی شد.
امیر قلعه‌نویی سرمربی فصل گذشته تراکتورسازی تبریز، پس از توافق با مسئولان این باشگاه قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با قرمزپوشان تبریزی تمدید کرد و به این ترتیب هدایت تراکتورسازی را در فصل آینده لیگ برتر فوتبال ایران بر عهده خواهد داشت.
قرار است سرمربی تراکتورسازی در اسرع وقت لیست بازیکنان مورد نیاز خود را در اختیار باشگاه بگذارد، تا فعالیت نقل‌وانتقالاتی تراکتورسازی هرچه سریع‌تر آغاز شود.

نام دژاگه در میان ده بازیکن برتر لیگ ستارگان قطر قرار گرفت.
نام ۱۰ بازیکن برتر فصل اخیر لیگ ستارگان قطر اعلام شد که اشکان دژاگه، تنها بازیکن تیم العربی است که نامش در این فهرست قرار گرفت.
سرجیو گارسیا (الریان)، ژاوی هرناندز (السد)، یوسف المساکنی، اسماعیل محمد، نام تی هی و سباستین سوریا (لخویا)، رودریگو تاباتا (الریان)، سمجار تورسونوف (ام صلال)، ولادیمیر ویس (الغرافه) و اشکان دژاگه (العربی)؛ ۱۰ بازیکن برتر انتخاب شده فصل اخیر لیگ ستارگان قطر هستند.
اشکان دژاگه، ملی پوش ایرانی تیم العربی قطر با دادن هشت پاس گل یکی از بهترین بازیکنان این تیم در فصل اخیر لیگ ستارگان بود. البته تیم العربی نتایج ضعیفی کسب کرد و در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

حذف رویس از تیم ملی آمان دردناک است.
لیست ۲۳ نفره تیم ملی فوتبال آلمان برای حضور در جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ اعلام شد که یکی از پر واکنش‌ترین تصمیمات یواخیم لوو خط زدن نام مارکو رویس از این لیست بود.
بندیکت هوودس بازیکن این تیم دراین باره گفت:خیلی از بچه‌ها ناامید شدند و چنین مسئله‌ای همواره دردناک است. البته برای کادر فنی و حتی برای ما همبازی‌ها هم مواجه شدن با این تصمیم بیش از اندازه دشوار است. بهرحال امیدوارم مارکو بزودی بتواند این شرایط را تبدیل به انرژی مثبت برای خودش کند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*