خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه امیر خسروجردی

کی روش:کشتی تیم ملی فوتبال در حال غرق شدن است، کفاشبان به حرف های من گوش نمی کرد.
ایلنا نوشت:کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ‌‌‌درباره برنامه های این تیم گفت:واقعیت امر این است که کشتی تیم ملی غرق شده و در حال رسیدن به کف دریاست و در حال حاضر اگر بخواهد کشتی را به سطح آب بیاوریم کار دشواری داریم. البته امیدوارم با حضور مهدی تاج و اعضای جدید هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال این کار انجام شود.

3470

وی ‌تصریح کرد: شرایط به گونه‌ای است که ما در حال از دست دادن زمان هستیم و مطمئنا باید تصمیمات لازم در این باره اتخاذ شود تا آماده‌سازی تیم ملی تا قبل از بازی با قطر در مقدماتی جام جهانی انجام شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه او گفته بود در جام جهانی ۲۰۱۸ تیم ایران می‌تواند از مرحله مقدماتی جام جهانی به دور دوم صعود کند، اظهار داشت: باید بگویم من این حرف را یکسال و نیم پیش مطرح کردم و الان برای انجام چنین کاری دیر شده است. متاسفانه در دوره ریاست کفاشیان او به حرف‌های من گوش نکرد و الان برای این مسئله دیر شده است. ما یکسال و نیم زمان را برای کارهای ساختاری و بهبود تجهیزات از دست دادیم و در حال حاضر تنها ایده ما این است که در هر بازی برنده بیرون بیاییم و به فکر بازی بعد باشیم.

اردوی سرخپوشان پایتخت در اتریش برگزار می شود.
ایسنا دراین باره نوشت:در حالی که دور جدید تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از روز شنبه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز خواهد شد، مدیران این باشگاه قصد دارند اردویی را جهت آماده‌سازی تیم تدارک ببینند.
بر همین اساس پس از بررسی گزینه‌های مختلف به احتمال فراوان پرسپولیس پس از انجام ۱۰ روز تمرین، در کشور اتریش اردویی را برگزار خواهد کرد.
دراین حال، برانکو ایوانکوویچ روز جمعه به همراه دستیاراش به ایران می‌رسد تا تمرینات آماده‌سازی پرسپولیس با حضور او آغاز شود.

مسلمان در پرسپولیس ماندنی شد.
محسن مسلمان بازیکن میانی تیم فوتبال پرسپولیس تهران یکشنبه پس از توافق با علی اکبر طاهری سرپرست این باشگاه قرارداد خود را با سرخپوشان پایتخت به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.
مسلمان یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و فقط برای مذاکره بر سر مبلغ قرارداد فصل آینده خود دوشنبه به باشگاه پرسپولیس رفت.
به این ترتیب او فصل آینده نیز در جمع شاگردان برانکو حضور خواهد داشت.

با هوشیاری پلیس فرانسه حمله تروریستی به یورو ۲۰۱۶ خنثی شد.
خبرگزاری تسنیم دراین باره نوشت:طبق اعلام نیروهای امنیتی، یک تروریست فرانسوی قصد حمله به رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ را داشت که با هوشیاری ماموران امنیتی دستگیر شد.
این شخص هنگام دستگیری در حال خرید اسلحه و مواد منفجره بود.
پس از بازداشت، بازجویی و اقرارهای متعاقب، تروریست فرانسوی ادعا کرد در حال برنامه‌ریزی ۱۵ حمله تروریستی به رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ بود.
در همین راستا، ۱۲۵ کیلوگرم مواد منفجره از شخص مظنون کشف شد و در اختیار پلیس قرار گرفت.
پلیس فرانسه از بیم تکرار حملات تروریستی چندماه قبل در پاریس در ایام برگزاری یورو ۲۰۱۶ در آماده‌باش کامل بسر می‌برد.

توافق اورتون و ساوتهمتون بر سر انتقال کومان به اروتون
اسکای اسپورت مدعی شده است، دو باشگاه اورتون و ساوتهمپتون انگلیس برای حضور رونالد کومان هلندی در گودیسون پارک به توافق رسیده اند و قرار است تافی ها بابت فسخ قرارداد کومان، حدود ۵ میلیون پوند به ساوتهمپتون بپردازند.
گفته می شود کومان در اورتون، بودجه ای ۱۰۰ میلیون پوندی برای نقل و انتقالات در اختیار خواهد داشت و سالیانه ۶ میلیون پوند، دستمزد دریافت می کند.
اورتون در اواخر فصل قبل، با مارتینز قطع همکاری کرد و بعد از شنیده شدن چند نام مختلف، سرانجام آنها، تلاش برای استخدام کومان را آغاز کردند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*