خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

لیگ جهانی والیبال، پیروزی ارزشمند ایران درداربی آرژانتینی ها

در ادامه هفته اول این رقابت ها در برزیل یکشنبه تیم ملی والیبال ایران در سومین و آخرین بازی خود به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و در یک ماراتن سخت و فشرده حریف سرسخت خود را ۳-۲ و با نتایج(۲۵-۲۲، ۲۵-۲۰، ۲۱-۲۵، ۱۳-۲۵ و ۱۵-۱۱) از پیش روبرداشت و به اولین برد خود دراین مسابقات دست یافت.
این بازی از آن جهان اهمیت داشت که سرمربیان دو تیم آرژانتینی بودند، رائول لوزانو هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت و خولیو ولاسکو هموطن وی و سرمربی اسبق تیم ملی ایران، مسئولیت فنی آرژانتین را برعهده داشت.
ملی پوشان والیبال ایران در دو بازی قبلی خود مغلوب برزیل میزبان و آمریکا شدند.
تیم ملی ایران در هفته دوم لیگ جهانی که در بلگراد صربستان برگزار خواهد شد رودرروی صربستان، برزیل و بلغارستان قرار خواهد گرفت.

4232

مهدی طارمی به لیگ یونان پیوست.

خبرگزاری ایلنا دراین باره نوشت:‌سرانجام وضعیت مهدی طارمی مهاجم تیم پرسپولیس تهران مشخص شد و آقای گل فصل گذشته لیگ برتر راهی یونان شد. این بازیکن که پیش از این صحبت از حضورش در لیگ‌های مطرحی چون اسپانیا و ایتالیا شده بود در نهایت راهی یونان شد، تا دومین بازیکن ایرانی لیگ یونان بعد از کریم انصاری‌فرد باشد. این بازیکن چند روز آینده و بعد از صدور پروانه کار برای امضای پیش‌قرارداد راهی یونان خواهد شد. قرارداد طارمی با این باشگاه یونانی دوساله خواهد بود.

خسرو حیدری قرار خود را با آبی پوشان تمدید کرد، می خواهم فوتبالم را در استقلال به پایان برسانم.
مدافع، هافبک تیم فوتبال استقلال تهران قراردادش را با این تیم برای سه سال تمدید دیگر کرده، چون تمایل دارد با لباس آبی از فوتبال خداحافظی کند.
وی دراین باره گفت:من سال گذشته قرارداد دو ساله با استقلال امضا کرده بودم. البته سال دوم قراردادم توافقی بود، اما این بار با باشگاه توافق کردم که قرارداد سه ساله امضا کنم. خودم هم دوست داشتم اگر بشود در تیم استقلال از فوتبال خداحافظی کنم و به همین دلیل قرارداد سه ساله امضا کردم.

مسی به رکورد گلزنی باتیستوتا رسید.

تیم ملی فوتبال آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا آمریکا با برد ۴-۱ مقابل ونزوئلا راهی مرحله نیمه نهایی شد.دراین دیدار لیونل مسی گل سوم آلبی سلسته را وارد دروازه حریف کرد و توانست با رکورد ۵۳ گل زده گابریل باتیستوتا برابری کند.
علاوه بر این، مسی به رکورد دیگری در این دوره از رقابت ها دست یافت. او با دو پاس گلی که در این بازی برای هم‌تیمی‌هایش فرستاد، تعداد آن ها را به ۹ رساند و به رکورد رنه اورلندو ملندس شیلیایی رسید. او یکی از بازیکنان دهه ۵۰ بود که در اورتون بازی می کرد.

ونگر:واردی در لستر می ماند.

درحالی خبرگزاری ها اعلام کردند که جیمی واردی مهاجم تیم لستر سیتی ‌قصد پیوستن به آرسنال را دارد، اما آرسن ونگر سرمربی توپچی های شمال لندن عنوان کرد که واردی راهی آرسنال نخواهد شد و در لستر می‌ماند.
وی گفت: جیمی واردی در حال حاضر بازیکن لستر است و طبق آنچه من می‌دانم،‌او در لستر می‌ماند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*