خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

برانکو:طارمی با یک تیم اسپانیایی قرارداد بسته است، تا ۲۴ ساعت آینده بازیکنان جدید جذب می شوند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران یکشنبه در نشست خبری اظهارداشت:روز گذشته تمرینات آماده‌سازی‌مان را شروع کردیم. باید بگویم تمرینات آماده‌سازیمان را در تهران پیگیری می‌کنیم و یک اردوی آماده‌سازی در اوکراین خواهیم داشت. البته تیم ما هنوز کامل نشده است. من از باشگاه خواستم ظرف ۲۴ ساعت بازیکنان مورد نیاز را جذب کنند. ما بازیکنانی که تا به امروز نیاز داشتیم جذب کردیم اما در ادامه چند بازیکن جوان هم برای تست دادن به باشگاه می‌آیند. این اتفاق هم ظرف هفت الی ۱۰ روز آینده انجام خواهد شد. بازیکنانی که در حال حاضر جذب کردیم بیرانوند، جلال حسینی، وحید امیری، ساسان انصاری و احسان علوان‌زاده هستند. ابوالفضل درویش‌وند هم به عنوان دروازه‌بان جوان به جمع ما اضافه شده است. امیدوار هستیم امروز مسئله امید عالیشاه و کمندانی حل شود. ما سه جا برای بازیکن خارجی داریم.
برانکو ایوانکوویچ درباره اینکه استراحت اجباری فدراسیون فوتبال به ملی‌پوشان نیز، گفت: بازیکنانی که در تمرینات شرکت نکردند از طرف باشگاه جریمه می‌شوند. بازیکنان از باشگاه حقوق می‌گیرند و موظف هستند که خودشان را به تمرینات برسانند.
وی در پاسخ به این سوال که شما سال قبل سیدجلال حسینی را نمی‌خواستید، چه اتفاقی افتاد که او را جذب کردید، گفت: چه زمانی گفتم که سیدجلال را نمی‌خواهم؟ سال قبل همکاران شما نوشتند که من سیدجلال را نمی‌خواهم. ما سال قبل در پست دفاع رضا نورمحمدی، محسن بنگر مایکل اومانیا و ماریک را داشتیم.
سرمربی پرسپولیس درباره جدایی مهدی طارمی و همین طور جدایی احتمالی امید عالیشاه، اظها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرد: طارمی آقای گل فصل بود و ما دوست داشتیم که او قراردادش را با پر‌‌‌‌سپولیس تمدید کند، اما این اتفاق رخ نداد. فعلا طارمی می‌خواهد خارج از کشور فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌لش را ا‌‌‌‌‌د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دهد. شنیده‌ام با یک باشگاه اسپانیایی هم قراردادی را امضا کرده است. امیدوارم که او پیشرفت کند و عملکرد بهتری داشته باشد. اگر امید عالیشاه از جمع ما جدا شود بازیکن دیگری را جذب خواهیم کرد. ما بازیکنان خارجی هم جذب خواهیم کرد، ولی فعلا به دنبال جذب بازیکن داخلی هستیم.

4203

وحید امیری پرسپولیسی شد، شاه ماهی نقل و انتقالات در تور سرخ ها افتاد.
خبرگزاری مهر در این باره نوشت:در حالی که جذب وحید امیری توسط سرخابی‌های پایتخت محل کشمکش بین طرفداران و مسئولان این دو باشگاه بود، این بازیکن در نهایت با پرسپولیس به توافق نهایی رسید.
امیری شنبه با حضور در باشگاه پرسپولیس و توافق با مسئولان این باشگاه، با انعقاد قراردادی دو ساله به سرخپوشان پایتخت پیوست.

مخالفت سازمان لیگ با انتقال امتیاز نفت به خارج از تهران
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:غلامرضا بهروان مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت فروش امتیاز تیم نفت تهران اظهار داشت: سازمان لیگ با فروش امتیاز تیم نفت موافق نیست. از سویی دیگر اگر امتیاز تیم نفت فروخته شود هیات رئیسه سازمان لیگ با انتقال این تیم به خارج از استان تهران مخالف است.
وی افزود: اگر این شرایط قانونی در مورد تیم نفت لحاظ نشود سازمان لیگ تصمیم قانونی دیگری در مورد وضعیت تیم نفت در لیگ برتر خواهد گرفت.

نجمه خدمتی طلایی شد.
در سومین روزرقابت های تیراندازی فرانسه نجمه خدمتی با پشت سر گذاشتن مدعیان خود در فینال سه وضعیت بانوان به مدال طلا دست یافت.
در ادامه این مسابقات و در فینال پیکارهای تقنگ سه وضعیت بانوان دو تیرانداز ایرانی مه‌لقا جام بزرگ ضمن ارتقای رکورد خود از ۵۸۶ به ۵۸۷ و نجمه خدمتی با امتیاز ۵۸۲ به ترتیب به عنوان نفرات دوم و چهارم وارد فینال شدند و دیگر تیرانداز کشورمان الهه احمدی با امتیاز ۵۷۴ در جایگاه هفدهم به کار خود پایان داد.
در این میان با برگزاری فینال این رشته نجمه خدمتی در جدال با حریفان المپیکی خود و با پشت سر گذاشتن مدعیان خود در جایگاه اول قرار گرفت و قهرمان شد و مه لقا جام بزرگ نیز با تلاش فراوان توانست در جایگاه هفتم قرار گیرد.

پیشنهاد ۱۲۰ میلیون یورویی یونایتد به گرث بیل
منچستریونایتد با ارائه پیشنهادی ۱۲۰ میلیون یورویی خواستار جذب گرث بیل شده و می خواهد این بازیکن را به الدترافورد منتقل کند تا مورینیو برای فصل آینده، شیاطین سرخ را دوباره قهرمان جزیره کند.
دراین حال اعلام شده که بیل هم از حضور در لیگ جزیره استقبال می کند و ممکن است رئال را به مقصد منچستریونایتد ترک نماید.
اگر یونایتد برای بیل، ۱۲۰ میلیون یورو بپردازد، رکورد نقل و انتقالات در دنیای فوتبال شکسته خواهد شد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*