خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

با مثبت اعلام شدن دوپینگ وزنه بردار روس، مدال برنز رستمی در المپیک ۲۰۱۲ به نقره تبدیل شد.

خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:فدراسیون جهانی وزنه برداری فهرست ۱۰ ورزشکار دوپینگی را در المپیک ۲۰۱۲ لندن اعلام کرد که در بین آنها نام آپتی آیوکادوف وزنه بردار روس در دسته ۸۵ کیلوگرم دیده می‌شود.
بدین ترتیب مدال نقره این ورزشکار پس گرفته خواهد شد و مدال برنز کیانوش رستمی در این دسته به مدال نقره تبدیل می شود.
دراین حال، خبرگزاری روسیه در این باره گزارش داد فدراسیون جهانی نام ۱۰ ورزشکار را بعنوان دوپینگی معرفی کرده است که در بین آنها نام ایلیا ایلین، وزنه بردار مشهور قزاقستانی در دسته ۹۴ کیلوگرم نیز به چشم می آید. همه این ورزشکاران از فعالیت های ورزشی محروم شده اند.

922

کمیته استیناف محرومیت شش ماهه مکانی را تایید کرد.

پس از محرومیت شش ماه سوشا مکانی دروازه بان فصل قبل پرسپولیس از جانب کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال و اعتراض وی به کمیته استیناف، این کمیته تشکیل جلسه داد و محرومیت این دروازه بان را تایید کرد و به این ترتیب مکانی شش ماه از حضور در میادین فوبتال محروم شد.

ولاسکو:دوست نداشتم در بازی های المپیک با ایران همگروه شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: ترجیح می‌دادم ایران در بازی‌های المپیک در گروه دیگری قرار می‌گرفت چون دوست نداشتم در یک گروه باشیم و مقابل هم بازی کنیم.
خبرگزاری تسنیم دراین باره نوشت:خولیو ولاسکو سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران که اکنون هدایت ملی پوشان آرژانتین را در لیگ جهانی بر عهده دارد، درباره این رقابت‌ها گفت: فرم این مسابقات با فرم دیگر مسابقات متفاوت است. قبلاً جلوی یک رقیب باید دو بازی مستقیم انجام می‌دادیم اما حالا مقابل ۳ رقیب متفاوت مانند یک مینی تورنمنت بازی می‌کنیم.
سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران در مورد صعود ایران به المپیک بعد از ۵۲ سال افزود: من فکر می‌کنم این موضوع نه تنها نشان از پیشرفت تیم ملی ایران است، بلکه حکایت از رشد والیبال ایران دارد.
وی ادامه داد: از کسب سهمیه والیبال ایران خیلی خوشحال شدم. دیدارهای تیم ایران و نتایج آنها را در مسابقات توکیو پیگیر بودم و فکر می‌کنم این رویای والیبال ایران بود که بعد از ۵۲ سال به واقعیت پیوست. اما ترجیح می‌دادم ایران در بازی‌های المپیک در گروه دیگر قرار می‌گرفت چون دوست نداشتم در یک گروه باشیم و مقابل هم بازی کنیم.

پایت به رکورد زیدان نزدیک شد.

دیمیتری پایت بازیکن تیم ملی فرانسه با بازی درخشانی که مقابل آلبانی انجام داد، یک قدم دیگر به رکورد اسطوره خروس‌ها نزدیک شد.
هافبک هجومی وستهام همچون بازی اول خروس‌ها که گلش باعث پیروزی ۲ بر یک فرانسه برابر رومانی شد، چهارشنبه شب نیز با به ثمر رساندن گل دوم تیم ملی کشورش، خیال دیدیه دشان و شاگردانش را از بابت کسب پیروزی برابر آلبانی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی آسوده کرد.
پایت اما در این بازی خودش را به رکوردی که زین‌الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه در جام ملت‌های اروپا به ثبت رسانده است نزدیک کرد و با روندی که در پیش گرفته بعید نیست که به زودی آن را پشت سر بگذارد. او در دو بازی‌اش برای تیم ملی فرانسه در یورو آمار تحسین‌برانگیزی در زمینه بازی‌سازی و خلق موقعیت گل به ثبت رسانده و ۱۴ بار هم‌تیمی‌‌هایش را صاحب موقعیت گلزنی کرده است که البته تنها یکی از آنها یعنی، اولیویه ژیرو، قدر این موقعیت‌ها را دانسته است.

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال برزیل مشخص شد.

ایسنا دراین باره به نقل از یورو اسپورت نوشت:پس از نمایش ضعیف تیم ملی برزیل در کوپا آمریکا و حذف این تیم در مرحله مقدماتی، مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور با برکناری دونگا از سمت سرمربیگری سلسائو، لئوناردو باکه معروف به تیته را به عنوان جانشین وی انتخاب کردند.
تیته هدایت کورینتیانس را برعهده داشت و با این تیم نتایج درخشانی به دست آورده است. نکته جالبی که درباره این مربی به گوش می رسد این است که او رابطه خوبی با نیمار کاپیتان سلسائو ندارد و باید دید که این دو چگونه با هم کار خواهند کرد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*