خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی چهار شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی چهار شنبه با امیر خسروجردی

انتخابات فدراسیون فوتبال در آستانه لغو شدن قرار گرفت.

هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصوب کرده است انتخابات به شرطی قابل برگزاری خواهد بود که سازمان بازرسی کل کشور به صورت مکتوب اعلام کند برگزاری آن بلامانع است چون پیشتر نامه زده بود از آنجایی که اساسنامه فدراسیون فوتبال تاییدیه هیئت دولت را ندارد برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال غیر قانونی خواهد بود.
بااین حال وزارت ورزش و جوانان چندی پیش از فدراسیون فوتبال خواسته بود که مقدمات برگزاری انتخابات را فراهم کند و این وزارتخانه هماهنگی های لازم را با سازمان بازرسی کل کشور برای برگزاری انتخابات انجام خواهد داد.

22607

پورغلامی سرمربی جدید سایپا شد.

سایت باشگاه سایپا تهران دراین باره اعلام کرد:مجید جلالی سرمربی این تیم که در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، به خصوص در نیم فصل دوم نتوانسته بود علیرغم فراهم شدن همه امکانات و حمایت های مالی مدیران ارشد گروه سایپا، نتیجه لازم را کسب نماید از سمت خود برکنار شد و به جای وی، فرهاد پورغلامی دستیار وی هدایت نارنجی پوشان را در دوبازی پایانی لیگ برتر برعهده گرفت.

تیم عربستانی مجبور به عذرخواهی از باشگاه ذوب آهن شد.

مدیران باشگاه النصر عربستان به دلیل ناهماهنگی‌های ایجاد شده در اسکان تیم فوتبال ذوب آهن در دوبی از مسئولان این باشگاه عذرخواهی کردند.
ایسنا دراین باره نوشت:به دنبال کارشکنی عربستانی‌ها در پذیرایی از ذوب آهن در امارات، مدیران باشگاه ذوب آهن در منیجر میتینگ دیدار برابر النصر انتقاد خود را از این برخورد به نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و باشگاه النصر اعلام کردند.
مسئولان باشگاه النصر با بیان اینکه در میزبانی از ذوب آهن ناهماهنگی‌هایی صورت گرفته بود بابت این موضوع از مقامات تیم ایرانی عذرخواهی کردند.
دیدار دو تیم در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه در دبی برگزار خواهد شد.

آرژانتین رکورد صادرات بازیکن را شکست.

حدود ۲ هزار بازیکن آرژانتینی در تیم‌های خارجی پا به توپ هستند.
آرژانتین ۱۹۱۲ بازیکن در لیگ‌های خارجی دارد. کنفدراسیونی که بیشترین بازیکن آرژانتینی را دارد یوفا در اروپا با ۱۰۷۱ بازیکن است. بزرگترین سفیر آنها لیونل مسی است. پس از آن کونمبل (آمریکای جنوبی) با ۴۵۳ بازیکن است.
به نوشته ایسنا:در آفریقا تنها یک بازیکن آرژانتینی به نام فرناندو آلاوس پا به توپ است. او در لیگ یک آنگولا بازی می‌کند. اسپانیا کشوری است که بیشترین بازیکن حر‌فه‌ای آرژانتینی در آنجا حضور دارند. ۴۶۴ بازیکن در این کشور بازی می‌کنند. پس از آن ایتالیا با ۲۳۰، شیلی با ۱۶۱ و آمریکا با ۱۴۴ بازیکن قرار دارند.
بر اساس این تحقیق ۱۱۱ سرمربی آرژانتینی خارج از کشور خود مشغول به کار هستند. هشت سرمربی در تیم ‌ملی کار می‌کنند که بیشترشان در آمریکای جنوبی هستند.

فان خال:من یکی از بهترین مربیان جهان هستم.

لوئیس فان خال سرمربی هلندی منچستریونایتد گفت:من به صحبت‌های رسانه ها که ۶ ماه است می‌گویند اخراج شده ام عادت کرده ام. چیز جدیدی برایم نیست. برای بازیکنانم شرایط آسان نیست. آنها هر روز این اخبار را می‌خوانند و به نظرتان این موضوع چه تاثیری روی تسلط من بر تیم دارد؟ درباره اینکه آنها چگونه از صحبت‌های من پیروی می‌کنند وقتی که مربیشان مثل یک فرد کاملا بی‌فایده معرفی شده چه نظری دارید؟ ولی من اینطور نیستم. من بسیار مغرورم. یکی از بهترین مربیان جهان هستم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*