خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی چهارشنبه با امیر خسروجردی

ایران- فرانسه، سریال باخت های ایران مقابل والیبال فرانسه ادامه پیدا کرد.
در ادامه رقابت های والیبال انتخابی بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل که در توکیو ژاپن برگزار می شود، تیم ملی ایران سه شنبه به مصاف فرانسه رفت و در پایان سه به صفر مغلوب شد، تا سریال باخت های ایران مقابل قهرمان لیگ جهانی تداوم یابد.
والیبالیست های ایرانی در ادامه دیدارهای خود دراین پیکارها چهارشنبه به مصاف ژاپن میزبان می روند.

4123

توافق نهایی سید جلال حسینی و پرسپولیس حاصل شد.
خبرگزاری ایسنا در خبری اختصاصی نوشت:مدافع فصل گذشته نفت تهران با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق رسید و بعد از بازی دوستانه تیم ملی با قرقیزستان قرارداد خود را امضا می‌کند.
ایسنا افزود:طی روزهای گذشته سیدجلال حسینی مذاکراتی را با مسئولان باشگاه پر‌سپولیس انجام داد که در نهایت منجر به توافق دو طرف شد.

زمان اعلام سرمربی جدید استقلال مشخص شد، پرویز مظلومی رفتنی شد.
نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال سه شنبه بدون معرفی سرمربی فصل آینده این تیم به پایان رسید. با این حال هیئت مدیره آبی‌ها پس از بررسی عملکرد مظلومی به این نتیجه رسیدند که وی از این تیم جدا شود.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:دراین نشست قرار بود سرمربی آینده آبی پوشان مشخص شود که این مسئله به چهارشنبه موکول شد.
این در حالی است که پرویز مظلومی با استقلال قرارداد دو ساله دارد و هنوز یک سال دیگر از این قرارداد باقی مانده و در صورتی که هیات مدیره باشگاه بخواهد او را برکنار کند طبیعتا باید مشکل یک سال قرارداد باقی مانده را هم حل کند.
از علیرضا منصوریان به عنوان گزینه اصلی نشستن روی نیمکت استقلال نام برده می شود. هر چند که برخی اعضای هیئت مدیره اعتقاد دارند این تیم باید به دنبال یک سرمربی خارجی برای فصل آینده باشد.

اسطوره فوتبال کرواسی معاون دبیرکل فیفا شد.
فاطما سامورا، دبیر کل جدید فیفا دو معاون خود را انتخاب کرد. این دو نفر مارکو ویلیجر، رییس امور قانونی فیفا و زوانیمیر بوبان، کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کرواسی هستند.
سامورا اولین آفریقای و اولین زنی است که دبیر کل فیفا شده است. او دیروز از مقر فیفا در زوریخ دیدار کرد و جلسه‌ای با جیانی اینفانتینیو داشت. او همچنین با کارمندان فیفا دیدار داشت و سخنرانی درباره اهدافش انجام داد.
وی جانشین ژورم والکه شده است. والکه به دلیل ۱۲ سال محرومیت برکنار شد. سامورا در سخنرانی خود گفت: برای رسیدن به اهدافمان، ساختاری را پیشنهاد کردیم که بسیار موثر باشد و بتواند فو‌تبا‌ل را گسترش دهد. بخش اداری فیفا به دو قسمت تقسیم می‌شود و یک قسمت طوری طراحی شده که باعث سودآوری شود.

پیگرینی:شاید مربیگری را کنار بگذارم.
این مربی شیلیایی در سه فصل حضور در سیتی، یک قهرمانی در لیگ برتر و دو قهرمانی در جام اتحادیه با این تیم به دست آورد و این فصل هم آبی ها را به نیمه نهایی چمپیونزلیگ رساند.
مانوئل پیگرینی که با پایان این فصل لیگ برتر انگلیس جای خود را در سیتی به پپ گواردیولا داد، اعلام کرد تنها به پیشنهادی که جالب توجه باشد، پاسخ مثبت می دهد.
وی به گاردین گفت:اگر گزینه خیلی جالبی نداشته باشم، صبر می کنم تا پیشنهاد خوبی برسد. اگر قرار باشد کاملا مربیگری را کنار بگذارم، این کار را می کنم. ممکن است حالا باشد،تا دسامبر، یک سال یا برای همیشه. البته دلم تنگ می شود. چالش است که من را زنده نگه می دارد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*