خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی پنج شنبه با امیر خسروجردی

کفاشیان:برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون قطعی است.
رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه انتخابات این فدراسیون قطعا روز هجدهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، گفت: هر تصمیمی که مجمع فدراسیون بگیرد مورد قبول فدراسیون جهانی فوتبال نیز هست.
علی کفاشیان همچنین درباره شائبه تعویق انتخابات فدراسیون تاکید کرد: تعویق انتخابات در کار نیست چون به ضرر منافع فوتبال است. انتخابات قطعا برگزار می شود.
وی با بیان اینکه گزارش جامع و کاملی به وزیر داده است، گفت: نفع فوتبال کشو در این است که انتخابات روز شنبه برگزار شود و هم رئیس جدید و هم هیأت رئیسه مشخص شود.

3428

رحیمی، محمدی و هادی در میان برترین آزادکاران دنیا
ایسنا دراین باره نوشت:در تازه ترین رده‌بندی برترین آزاد کاران جهان در ماه آوریل که ازجانب اتحادیه جهانی کشتی اعلام شد، حسن رحیمی عضو تیم ملی کشتی آزاد ایران درجایگاه دوم وزن ۵۷ کیلوگرم جای گرفت و سیداحمد محمدی و پرویز هادی نیز به ترتیب جایگاه چهارم اوزان ۶۵ و ۱۲۵ کیلوگرم را به خود اختصاص دادند.

رومنیگه:داوری شرم آور بود.
پس از حذف بایرن مونیخ آلمان از لیگ قهرمانان اروپا و عدم راه یابی به دیدار نهایی، رئیس اجرایی باشگاه بایرن مونیخ به انتقاد شدید از داور بازی دیدار تیمش برابر اتلتیکو مادرید پرداخت و عملکرد او را شرم آور دانست.
وی گفت: حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا آن هم با این روش و در چنین شرایطی بسیار آزار دهنده است. احساس می کنم که ما را فریب دادند و از این رقابت بزرگ حذف کردند. گل اتلتیکو مادرید در شرایط آفساید به ثمر رسید همچنانکه پنالتی که به سود حریف هم گرفته شد کاملا بیرون از محوطه جریمه بود. همه تشخیص دادند که پنالتی بیرون از محوطه جریمه بود به غیر از داور.
رومنیگه افزود: آنچه که داور بازی در این دیدار انجام داد شرم آور بود. ما به اشتباه داوری باختیم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

گواردیولا:زندگی ام را برای بایرن دادم.
پس از شکست بایرن مونیخ مقابل اتلتیکومادرید اسپانیا در دو بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و راه نیافتن این تیم به دیدار نهایی، پپ گواردیولا از حذف شدن تیمش بسیار ناراحت است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: همه زندگیم را برای بایرن مونیخ دادم. تیم بسیار خوبی آماده حضور در رقابت های مختلف کردم اما متاسفانه یک بار دیگر از صعود به فینال باز ماندیم. برای رسیدن به فینال دست به هر کاری زدیم. بازی بسیار خوبی را برابر اتلتیکو مادرید به نمایش گذاشتیم و به شاگردانم افتخار می کنم.
وی افزود:بازیکنان بایرن بهترین هستند و اطمینان دارم که در آینده هم بسیار خوب ظاهر خواهند شد. بایرن شایسته صعود به فینال بود البته باید این را هم گفت که اتلتیکو مادرید هم شایسته صعود به فینال است. درست است که بازهم حذف شدیم اما به بازیکنان گفتم که به آنها افتخار می کنم. بله قبول دارم که ماموریت من در بایرن مونیخ کامل نشد اما برای موفق کردن این تیم نهایت تلاش خود را به کار گرفتم. بسیار ناراحت هستم. به هر حال آمار و ارقام دروغ نمی گوید و از اذهان پاک نمی شوند. بایرن مونیخ با هدایت گواردیولا به فینال لیگ قهرمانان اروپا نرسید و این یک واقعیت است. بازیکنان بایرن بسیار خوب ظاهر شدند و ناکامی آنها من را بسیار ناراحت می کند.

کومان گزینه اصلی جانشینی ونگر
وب سایت نود دراین باره نوشت:رونالد کومان، سرمربی هلندی ساوتهمپتون مورد توجه آرسنال و اورتون قرار گرفته و به همین خاطر احتمال جدایی وی وجود دارد.
دراین حال، ساوتهمپتون به دنبال جایگزین برای وی است که ادی هو، سرمربی بورنموث جدی ترین گزینه آنها برای جانشینی مربی هلندی است.
آرسنال به دنبال جانشین برای ونگر می گردد که کومان اصلی ترین گزینه این باشگاه است.

اختصلصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*