خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

دلایل فسخ قرارداد اسکوچیچ با فولاد خوزستان اعلام شد.

خبرگزاری مهر دراین باره گزارش داد:علیرضا اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره قطع همکاری این باشگاه با دراگان اسکوچیچ و فسخ قرارداد سرمربی کروات این تیم، گفت: بعد از اتمام مسابقات لیگ برتر، هیئت مدیره باشگاه جلساتی را با اسکوچیچ داشت، اما بعد از بررسی نقطه نظرات و سیاست‌ها به این نتیجه رسیدیم که با سرمربی تیم با وجود داشتن قرارداد، قطع همکاری شود.. البته این قطع همکاری با توافق دو طرفه بود
وی درباره اینکه چه دلایلی باعث این تصمیم شده است، گفت: مسائلی از جمله جایگاه تیم در جدول، بومی گرایی تیم، محدودیت‌های مالی و انجام کار خوب باعث شد تا با توافق دو طرفه این تصمیم را بگیریم.

2292

آنتونیو کونته از اتهام تبانی تبرئه شد.

وب سایت نود دراین باره نوشت:سرمربی سابق یونتووس و فعلی تیم ملی ایتالیا متهم بود سال ۲۰۱۱ و زمانی که هدایت تیم سینا را برعهده داشت در تغییر نتیجه یک دیدار این تیم نقش داشته است. دادگاه ایتالیا یک بار اتهام کونته در اطلاع داشتن از این تغییر نتیجه را تایید و او را ۶ ماه محروم کرد.
دراین حال، شبکه خبری اسکای ایتالیا گزارش داد دادگاه ایتالیا دوشنبه بررسی این پرونده را تمام کرده و آنتونیو کونته از اتهام دست داشتن در این تبانی تبرئه شده است. به این ترتیب سرمربی فصل آینده چلسی که محرومیت ناشی از تخلفش را سپری کرده دیگر با این پرونده درگیر نخواهد بود.

بحرینی ها میزبانی سوریه را نپذیرفتند.

فدراسیون فوتبال بحرین با درخواست سوریه برای میزبانی بازی‌های این تیم در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مخالفت کرد، تا سوری‌ها چاره‌ای جز پناه بردن به لبنان نداشته باشند.
بازی‌های تیم ملی فوتبال سوریه در مرحله قبل مقدماتی در ایران برگزار می‌شد، اما با توجه به این که این تیم در مرحله نهایی با ایران همگروه شده قصد دارد یک کشور عربی را به عنوان میزبان خود انتخاب کند اما به نظر می‌رسد که هیچ کشور عربی حاضر نیست که با درخواست میزبانی سوری ها موافقت کند.
پیش از این فدراسیون فوتبال عمان با درخواست میزبانی فدراسیون فوتبال سوریه مخالفت کرده بود و این بار نوبت به فدراسیون فوتبال بحرین رسید تا مخالفت خود را با درخواست میزبانی سوریه در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اعلام کند.

رومنیگه:هوملس درمقابل بایرن باید با تمام قوا بازی کند.

کارل هاینس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن مونیخ از متس هوملس مدافع تازه به خدمت گرفته این تیم خواست که با تمام قوا در مقابل تیم آینده اش در فینال جام حذفی آلمان حضور یابد.
رومنیگه افزود:این بازی ، بازی جذابی برای متس خواهد بود و در این باره تردیدی وجود ندارد. مسلما از نظر روانی بازی آسانی برایش نیست.
وی ادامه داد:به هوملس توصیه می کنم تا آخرین بازیش برای دورتموند با تمام وجودش حضور یابد. وظیفه او همین است. باید با تمام قوا در خدمت دورتموند باشد تا جوانمردی در فوتبال رعایت شود.

ستاره فرانسوی لستر در رادار آرسنال

وب سایت نود دراین باره نوشت:انگولو کانته هافبک دفاعی و فرانسوی تیم لسرسیتی انگلیس یکی از بهترین بازیکن‌های این فصل اروپا بود و نمایش‌های بسیار خوبش یکی از عوامل اصلی قهرمان شگفت‌انگیز این تیم در لیگ برتر به شمار می‌رود. همین نمایش‌های فوق‌العاده کانته را به بازیکن محبوب بیشتر تیم‌های مطرح اروپایی تبدیل کرده است.
نشریه اکسپرس دراین باره گزارش داد:ین بازیکن بعد از جشن قهرمانی تیمش در لیگ برتر به مسئولین لستر گفته می‌خواهد این تیم را به مقصد آرسنال ترک کند. پیش از این رسانه‌های فرانسوی از تمایل شدید آرسن ونگر به این بازیکن خبر داده بودند.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*