خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

نجف نژاد:دو بازی آخر مظلومی سرمربی استقلال نخواهد بود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران دراین باره به ایسنا گفت:فردا جلسه هیئت مدیره تشکیل می‌شود. برنامه ما این است که به دور از احساسات هدایت استقلال را به فرد دیگری واگذار کنیم. مظلومی برای استقلال زحمات زیادی کشیده، اما در بازی پایانی لیگ و جام حذفی هدایت استقلال را فرد دیگری بر عهده خواهد داشت.
رئیس هیئت مدیره استقلال درباره اینکه آیا علیرضا منصوریان یکی از گزینه‌های استقلال است، ادامه داد: هنوز روی هیچ گزینه‌ای بحث و نظر نداریم و فردا تمام گزینه‌ها را بررسی خواهیم کرد.
مقداد نجف نژاد درباره بازی استقلال مقابل تراکتورسازی هم گفت: هواداران حق دارند که از استقلال ناراحت باشند. بازی با تراکتورسازی حساس بود و می‌توانستیم با شکست این تیم بیش از پیش به جام قهرمانی نزدیک شویم. ما فرصت طلایی برای قهرمانی را از دست دادیم. در فوتبال برد و باخت وجود دارد اما مانند همیشه باید به اخلاق التزام کنیم.

33505

کی روش:تاج سریعا با استعفای من موافقت کند.

پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال در پیامی، انتخاب او به این عنوان را تبریک گفت و از او خواست که با استعفایش سریعا موافقت کند.
کی روش در صفحه فیس بوکش نوشت:به آقای تاج،‌ رئیس فدراسیون جدید فوتبال ایران برای پیروزی اش در انتخابات شنبه تبریک می‌گویم. برایش در چالش جدیدی که در رهبری فوتبال ایران بر عهده دارد آرزوی بهترین‌ها را دارم. در چند سال اخیر، افتخار همکاری با آقای تاج را با وجود مشکلات و برنامه‌ریزی های لیگ داشتم.
حالا به عنوان اولویت اول از او می‌خواهم که سریعا با درخواست استعفای من موافقت کنند و تصمیماتی درباره آینده و شروعی جدید برای فوتبال ایران بگیرند. این تصمیم حیاتی و اضطراری، راه حلی برای موفقیت ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی و همچنین دفاع از قرار گرفتن در رده اول آسیا خواهد بود.

جهانبخش در آلکمار ماندگار شد.

علیرضا جهانبخش که در فصل جاری نمایش خوبی در ترکیب این تیم داشت فصل آینده هم در این تیم توپ خواهد زد.
گفته می شد در روزهای اخیر برخی تیم های عربی پیشنهادات قابل توجهی را برای به خدمت گرفتن ملی پوش ایرانی به باشگاه آلکمار ارائه کرده بودند، اما این بازیکن رسما اعلام کرده تصمیمی برای پیوستن به تیم هایی عربی را ندارد و می خواهد در آلکمار به بازی خود ادامه دهد.
دراین حال، باشگاه آلکمارهلند نیزاعلام کرد به وجود علیرضا جهانبخش در ترکیب تیم نیازمند است و با صدور رضایتنامه وی موافقت نخواهد کرد.

پلاتینی علیرغم کاهش دوران محرومیت نمی تواند رئیس یوفا باقی بماند.

دادگاه‌ عالی ورزش مدت محرومیت میشل پلاتینی را به ۴ سال کاهش داد با این حال پلاتینی نمی‌تواند رئیس یوفا باقی بماند.
این دادگاه دوشنبه اعلام کرد که میزان محرومیت پلاتینی به چهار سال کاهش یافته و میزان جریمه او نیز از ۸۰ هزار فرانک به ۶۰ هزار فرانک کاهش پیدا کرده است.
پلاتینی که در سال ۲۰۱۵ برابر سومین دوره به عنوان رئیس یوفا انتخاب شد. با این حال او بعد از این محرومیت نمی‌تواند به کار خود ادامه دهد. او نیاز به برداشته شدن کامل محرومیت برای ادامه دادن به ریاست داشت.

جوکوویچ قهرمان تنیس مسترز مادرید شد.

دیدار نهایی این مسابقات بین نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان و اندی ماری اسکاتلندی برگزار شد که این مسابقه جذاب و دیدنی با برتری ۲-۱ جوکوویچ خاتمه یافت و وی قهرمانی این دوره را از آن خود کرد.
ماری با این شکست رده دوم خود در رنکینگ بعدی بخش مردان را به راجر فدرر، تنیسور اسطوره‌ای سوئیس تقدیم کرد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*