خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز چهارشنبه با امیر خسروجردی

کیانوش رستمی رکورد دو ضرب جهان را شکست
نایب قهرمان وزنه برداری جهان در تمرینات خود رکورد دوضرب جهان را به طور غیر رسمی شکست تا برای رقبای خود خط و نشان کشیده باشد.
کیانوش رستمی که در سالن وزنه برداری آزادی مشغول تمرین است، رکورد دوضرب جهان (۲۱۸ کیلوگرم) در دسته ۸۵ کیلوگرم را به طور غیر رسمی ۲ کیلوگرم جابجا کرد.
رستمی پیش از مسابقات جهانی آمریکا نیز بارها به این رکورد حمله کرده بود. او حتی در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ تصمیم داشت یک کیلوگرم رکورد دوضرب جهان را ارتقا دهد که ناکام ماند.

1441-43

آزمون پنجمین بازیکن برتر لیگ روسیه شد.
ملی‌پوش ایرانی روستوف که اخیراً از سوی سایت مسابقات لیگ برتر روسیه بهترین بازیکن ماه می این رقابت‌ها شده بود، عنوان پنجمین بازیکن ارزشمند فصل جاری لیگ برتر این کشور را به‌دست آورد.
سردار آزمون همچنین با به‌ثمر رساندن ۹ گل در جایگاه نهمی جدول رده‌بندی برترین گلزنان لیگ روسیه قرار گرفت. اسمولوف، مهاجم تیم کراسنودار با ۲۰ گل‌زده عنوان آقای گلی را نیز از آن خود کرد.

حمایت قاطع رسول خادم از محمد بنا، رئیس فدراسیون کشتی:بنا فرمانده بزرگ ورزش ایران در المپیک است.
خبرگزاری تسنیم دراین باره گزارش داد:رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: این درست است که همه انتظار دارند محمد بنا سعه صدری متناسب با جایگاه فنی خود داشته باشد اما شرایط سخت و فشار ناشی از مسئولیت سنگین وی را نیز باید درک کنیم. اینکه بخواهیم با پررنگ کردن برخی سوء تفاهمات پیش آمده زحمات و توانایی محمد بنا را در ورزش ملی کشور، کشتی، نادیده بگیریم، صحیح نیست. ما باید این سوء تفاهمات را به احترام زحمات بی‌دریغ وی برای کشتی فرنگی کشور رها کنیم.
وی درباره دغدغه‌های مطرح شده از سوی محمد بنا خاطر نشان کرد: نگرانی های مطرح شده از سوی محمد بنا موضوع جدیدی نیست. این مسائل از هشت ماه پیش توسط فدراسیون کشتی و سخنگوی آن و دیگر متولیان، مربیان و ورزشکاران المپیکی بارها مطرح شده و دغدغه‌های تمامی مدیران و مربیان ورزش‌های المپیکی در ایران است. این طبیعی است که بنا بعنوان یک مربی حرفه‌ای و المپیک دیده این مشکلات را به خوبی حس می‌کند.
عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: در فاصله ۷۰ روز مانده به آغاز المپیک همه باید با هم تلاش کنیم تا محمد بنا با تمام توان بتواند تیم ملی کشتی فرنگی ایران را به بهترین نحو برای حضور در این مسابقات آماده کند و شاگردان خود را رهبری کند.

احضار رئیس فدراسیون فوتبال به دادگاه، مهدی تاج یک هفته فرصت گرفت.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، به دلیل شکایت یکی از سامانه‌های پیامکی که پیش از این با سازمان لیگ به عنوان اسپانسر قرارداد داشته سه شنبه دردادگاه حضور پیدا کرد.
دلیل شکایت سامانه پیامکی این است که پیش از این با سازمان لیگ به عنوان اسپانسر قرارداد بسته، اما این سازمان به تعهداتش در قبال سامانه پیامکی عمل نکرده و قرارداد جدیدی را با اسپانسر دیگر امضا کرد.
دراین حال گفته می شود نماینده سامانه پیامکی پس از شنیدن صحبت‌های تاج تا حدودی قانع شده اما قرار است در یک مهلت یک هفته‌ای رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس پیشین سازمان لیگ، دلایل مستند خود را در مورد آنچه رخ داده ارائه دهد.

دل بوسکه:به نیمه نهایی یورو برسیم خوشحال می شوم.
سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی دور گذشته جام ملت های اروپا درباره شرایط حضور این تیم در مسابقات یورو ۲۰۱۶ در فرانسه گفت:اگر به نیمه نهایی برسیم، خوشحال می‌شوم. حقیقت را به شما می‌گویم. هر چند که بعضی همین را ناکامی می‌دانند. امیدوارم که دچار استرس نشویم و با روحیه باشیم. در طول ۸ سال اخیر لیست‌های مختلفی ارائه شده و در رابطه با آنها بحث کرده ایم. درباره این لیست شاید بیش از هر لیست دیگری صحبت شده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*