خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز پنجشنبه امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز پنجشنبه امیر خسروجردی

قدرتنمایی تیم ملی والیبال ایران با برتری مقابل لهستان
تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان پیش از مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو در دیداری تدارکاتی در ژاپن به مصاف هم رفتند که در این دیدار، شاگردان رائول لوزانو با نتیجه ۳ بر یک پیروز شدند. تیم ایران در ست‌های دوم، سوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۹ قهرمان جهان در سال ۲۰۱۴ را شکست داد و در ست نخست نیز ۲۳ بر ۲۵ شکست خورد.
رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو از روز شنبه ۸ خرداد رد ژاپن آغاز می‌شود.

363812_531

فرکی سرمربی سایپا شد.
با نظر هیئت مدیره باشگاه سایپا تهران، حسین فرکی سرمربی فصل گذشته سپاهان رسما هدایت نارنجی پوشان سایپا را در رقابت های فصل آینده لیگ برتر برعهده گرفت.
فرکی ابتدای فصل گذشته به عنوان سرمربی سپاهان فعالیت می‌کرد و با این باشگاه نیز به قهرمانی لیگ برتر دست یافته بود.

مجید جلالی هدایت پیکان را برعهده گرفت.
مسئولان باشگاه پیکان تهران چهارشنبه مجید جلالی سرمربی فصل گذشته سایپا را به عنوان سرمربی فصل آینده تیم فوتبال خود منصوب کردند.
جلالی در هفته های پایانی فصل گذشته به علت کسب نتایج ضعیف در سایپا از سمتش برکنار شود.
تیم فوتبال پیکان تهران فصل گذشته با هدایت علیرضا مزربان به عنوان قهرمان لیگ دسته اول به پیکارهای لیگ برتر صعود کرد.

بنیتس در نیوکاسل ماندنی شد.
سرمربی فصل گذشته رئال مادرید پس از توافق با سران نیوکاسل ۳ فصل آینده را روی نیمکت این تیم می‌نشیند.
ایسنا به نقل از گاردین نوشت:خبرهای زیادی در مورد اینکه رافا بنیتس اسپانیایی از سنت جیمز پارک خواهد رفت و هدایت تیم دیگری را بدست خواهد گرفت، در بسیاری از رسانه‌های انگلیس منتشر شد، اما در نهایت این باشگاه در بیانیه‌ای رسمی خبر از توافق با این سرمربی اسپانیایی برای سه سال آینده داد.
بنیتس تلاش می‌کند فصل آینده با حفظ بازیکنانش،‌نیوکاسل را به لیگ برتر انگلیس بازگرداند تا بتواند خواسته‌های مایک اشلی، مالک متمول این باشگاه را به انجام برساند.

ماسکرانو با یوونتوس به توافق رسید.
ایسنا به نقل از سایت اسپورت نوشت:خاویر ماسکرانو مدافع و هافبک آرژانتینی بارسلونا که قبلا در لیورپول و وستهام بازی کرده بود، برای پیوستن به یوونتوس به توافق رسید. این بازیکن قرار است به زودی به ایتالیا سفر کند تا در تست پزشکی یوونتس شرکت کند و در صورت تایید در این تست های پزشکی می تواند با یوونتوس قرارداد امضا کند.
ماسکرانو ۳۱ ساله تاکنون ۶ فصل است که در این تیم بازی کرده است و در پست های هافبک دفاعی و دفاع برای این تیم به میدان رفته است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*