خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

جباری:رحمتی نمی تواند کاپیتان استقلال باشد.
علی جباری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران پس از باخت این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان در فینال جام حذفی گفت: کاپیتانی مسئولیت بزرگی است که برخی‌ها ممکن است از پس آن برنیایند و رحمتی نمی‌تواند برای استقلال کاپیتان خوبی باشد.
وب سایت نود دراین باره افزود:کاپیتان سال های دور آبی پوشان پایتخت درباره اینکه استقلال در فینال جام حذفی ناکام ماند و نتوانست در پایان فصل جامی را بالای سر ببرد، اظهار داشت: استقلال از ابتدا مشکلاتی داشت. به نظرم تیمی که بسته شد در قواره‌های یک استقلال نبود. تعدادی از بازیکنان ضعیف‌تر از نام استقلال بودند و همین موضوع باعث شد که تیم نتواند نتایج مطلوبی کسب کند.

img07191162

غفور بازی ایران و فرانسه را از دست داد.
امیر غفور بازیکن تیم ملی والیبال ایران پس از بازی با کانادا از آسیب دیدگی ناحیه زانوی پای راست احساس ناراحتی کرد. به همین دلیل با تشخیص سیامک افروزی پزشک تیم و هماهنگی کادر فنی قرار شد تا این بازیکن در بازی برابر فرانسه به میدان نرود.
وی افزود: در این مدت هم درمان‌هایش را انجام می‌دهیم. به نظرم حداقل بازی فردا در ترکیب تیم نباشد بهتر است. فعلاً می‌توانم بگویم آسیب دیدگی غفور خطرناک نیست و چیزی نیست که به آینده والیبالی او ضربه بزند. بیشترین موضوعی که برای ما مهم است اینکه به بازی‌های آینده با صد در صد توان می‌رسد یا خیر. سعی می‌کنیم در روزهای آینده مرتب گزارش وضعیت او را اعلام کنیم.
دیدار تیم های ملی والیبال ایران و فرانسه در مرحله انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل سه شنبه در توکیو ژاپن برگزار می شود.

گل محمدی:بازی بزرگی را بردیم.
یحیی گل محمدی سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان پس از برد مقابل استقلال تهران و قهرمانی در جام حذفی گفت: بازی بزرگی را بردیم. با توجه به شرایط سختی که داشتیم. در این شرایط آب و هوایی سخت توانستیم این جام را ببریم.
وی در مورد تعویض هایش نیز اینطور توضیح داد: تمام تعویض های ما به خاطر خستگی و گرفتگی عضلات بازیکنان بود. خدا را شکر بازیکنان توانستند تحمل کنند.
گل محمدی در مورد ضربات پنالتی و خاطره اش از پنالتی ای که در جام ملت های آسیا برابر چین از دست داده بود گفت: گذشته و چیزی نمی گویم. خودم این را تجربه کرده بودم. هم به عنوان بازیکن و هم مربی این تجربه را داشتم و واقعا سخت است.

بایرن درصدد تمدید قرارداد ریبری و روبن
قرارداد هر دو مهاجم بایرن سال ۲۰۱۷ به پایان می‌رسد، اما کارل هاینس رومنیگه مدیر بایرن مونیخ اعلام کرد که باشگاه به دنبال تمدید قرارداد با هر دو وینگر خود است.
وی گفت: احتمال تمدید قرارداد هر دوی آنها را نمی‌توانم رد کنم. همه ی ما می‌دانیم که نقش آنها برای باشگاه چقدر پررنگ بوده است. ولی هر دوی آنها باید کمی صبور باشند. طبیعی است که تمدید قرارداد با بازیکنانی که بیش از ۳۰ سال دارند زمان ببرد.
روبن ۳۲ ساله، سال ۲۰۰۹ از رئال مادرید به بایرن پیوست و ریبری ۳۳ ساله سال ۲۰۰۷ از مارسی راهی آلیانز آره نا شد.

رکورد بیست ساله شوچنکو شکسته شد.
به نوشته وب سایت نود:زینچنکو در جریان دیدار دوستانه تیم ملی اکراین مقابل رومانی که با برتری ۴-۳ تیمش به پایان رسید، موفق به گلزنی شد تا رکورد ۲۰ ساله شوچنکو را بشکند.
شوچنکو می ۱۹۹۶، در دیدار دوستانه مقابل ترکیه، در حالی که ۱۹ سال و ۲۱۴ روز سن داشت، موفق به گلزنی برای تیم ملی کشورش شد تا جوانترین گلزن ملی تاریخ اکراین لقب گیرد. اما با گلزنی زینچنکو در دیدار مقابل رومانی، این رکورد به نام این جوان ثبت شد.
زینچنکو در دیدار مقابل رومانی، ۱۹ سال و ۱۶۵ روز سن داشت.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*