خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اسامی ۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال ایران برای رقابت های انتخابی المپیک اعلام شد.
رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی نهایی بازیکنان این تیم را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل را اعلام کرد که براین اساس، میرسعید معروف، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، آرمین تشکری، مصطفی شریفات، میلاد عبادی پور، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی، حمزه زرینی، امیر غفور، شهرام محمودی، مهدی مرندی و فرهاد ظریف بازیکنانی هستند که تیم ملی والیبال ایران را در این پیکارها همراهی خواهند کرد.
این مسابقات از شنبه هشتم خرداد با شرکت هشت تیم ایران، استرالیا، چین، ژاپن، فرانسه، لهستان، کانادا و ونزوئلا در ژاپن آغاز می شود که طبق برنامه، تیم ملی ایران شنبه درنخستین دیدار خود به مصاف استرالیا خواهد رفت.

3933847_859

پس از رایزنی مرادی و آیان، محرومیت علی حسینی آبان ۹۶ خاتمه می یابد.
ایسنا دراین باره گزارش داد:سرانجام پس از مدت ها رایزنی، مکاتبات و پیگیری های رسمی رییس فدراسیون وزنه برداری با دکتر تاماش آیان در خصوص خاتمه دادن به محرومیت سعید علی حسینی، قهرمان فوق سنگین و رکوردار جهان دررده سنی جوانان، جواب داد تا فدراسیون جهانی رسما با ارسال نامه ای به فدراسیون وزنه برداری ایران، تاریخ رسمی خاتمه محرومیت این وزنه بردار آذری زبان و ارزشمند ایران را اعلام کند.
بر همین اساس، در نامه رسمی فدراسیون جهانی وزنه برداری آمده است:بنا بر تغییراتی که در کتاب قوانین مربوط به محرومیت های مادام العمر و برخی مجازات های وادا (آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ) مدون شده است و نیز شرایط مشابه سعید علی حسینی با این قوانین، وزنه‌بردار محروم فوق سنگین ایران می تواند از تاریخ ۲۴ اکتبر۲۰۱۷ (۲ آبان ۹۶) مجددا فعالیت های حرفه ای خود را در عرصه بین المللی وزنه برداری آغاز کند و دوره محرومیتش خاتمه می یابد. البته به شرط اینکه این وزنه بردار قطعا نامش در حوضچه جهانی کنترل دوپینگ فدراسیون جهانی و (وادا) رسما قید شده و هر لحظه آماده حضور افسران وادا و دادن تست دوپینگ باشد.

برانکو سفیر مبارزه با ام اس شد.
خبرگزاری ایلنا دراین باره نوشت:از سوی انجمن ام‌اس ایران، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس به عنوان سفیر این بیماری در ایران انتخاب شد.
سرمربی تیم پرسپولیس در حالی به این عنوان انتخاب شد که پیش از این فعالیت‌های خیرخواهانه‌ای در زمینه این بیماری انجام داده است.
در همین ارتباط پنجشنبه همایشی در تالار ایوان شمس تهران برگزار شد تا از برانکو به عنوان سفیر ام‌اس تقدیر به عمل آمده و وی حکم خود را دریافت کند. اما از آنجایی که برانکو این روزها در کرواسی به سر می‌برد محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس و دکتر علیرضا حقیقت پزشک این تیم به نمایندگی از سرمربی پرسپولیس در این همایش حاضر شدند.

دنی آلوز در آستانه پیوستن به یوونتوس قرار گرفت.
وب سایت نود دراین باره نوشت:بعد از ادعای کادنا سر، مبنی بر انتقال دنی آلوز مدافع برزیلی بارسلونا به یوونتوس، منابع معتبر دیگری در اسپانیا و ایتالیا، خبر از این انتقال دادند تا موضوع شکل جدی تری به خود گیرد.
در گزارش این منابع آمده است که آلوز با فسخ قراردادش، به عنوان بازیکن آزاد راهی یوونتوس می شود.
دنی آلوز سال گذشته در آستانه ترک بارسلونا قرار داشت، اما قراردادش را تا سال ۲۰۱۷ تمدید کرد. اما بندی در قرارداد وی وجود دارد که باعث می شود آلوز پیش از ۵ ژوئن بتواند بارسا را به عنوان بازیکن آزاد ترک کند.

ژاکا:لیگ برتر کاملا مناسب من است.
گرانیت ژاکا، هافبک سوئیسی چهارشنبه از مونشن گلادباخ آلمان به آرسنال پیوست و گفته می‌شود توپچی‌ها حدود ۳۰ میلیون پوند برای خرید او پرداخت کرده باشند. او که در دوره حضورش در گلادباخ کاپیتان این تیم بود،‌ حال عنوان کرد که احساس می‌کند لیگ برتر بیشتر مناسب اوست تا دیگر لیگ‌ها.
این بازیکن پس از پیوستن به توپچی های شمال لندن گفت:دوست دارم فوتبال بازی کنم، من بازیکنی هجومی و رهبر هستم. تنها ۲۳ ساله ام ولی کاپیتان یک تیم خوب در آلمان بودم.در آلمان می‌توان هجومی بازی کرد ولی داورها کار شما را کند می‌کند ولی در انگلیس اینطور نیست. اینجا برای من بهتر است. من عاشق سبک بازی آرسنال هستم. مثل تیم‌های دیگر کشورها نیست و فوق‌العاده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*