خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

3832

علت مرگ اولادی مصرف مواد و الکل اعلام شد.

غلامحسین محسنی سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به نظر پزشکی قانونی درباره پرونده مرگ مهرداد اولادی گفت: بنابر نظر پزشکی قانونی مرگ مهرداد اولادی خودکشی نبوده است.
وی در بخشی از نودوششمین نشست خبری با اصحاب رسانه درباره آخرین وضعیت پرونده مرگ مهرداد اولادی گفت: پس از فوت مهرداد اولادی پرونده‌ای تشکیل شد و علت فوت را پزشکی قانونی مصرف مواد و الکل دانسته و موضوع خودکشی را صحیح ندانست.

رانیری:نزدیک بود مربیگری را کنار بگذارم.

کلودیو رانیری موفق شد با لسترسیتی قهرمان لیگ برتر شود و این در حالی بود که این تیم فصل گذشته در آستانه سقوط بود. حال او عنوان کرد که قصد کنارگذاشتن مربی گری را در شروع کارش داشته است.
وی گفت:در شروع کارم در پوتئولانا و لامزیا بدون شکست در صدر جدول بودم، ولی اتفاقات عجیبی را حس کردم و همانجا بود که گفتم خداحافظ، من به خانه می روم. سال دوم هم به همین شکل ادامه داشت. تیم کوچکی را گرفتم که حتی یک بازی را با ۱۰ بازیکن شروع کردم نه ۱۱ بازیکن.
ولی اتفاقات عجیبی رخ داد و من اخراج شدم. من عاشق فوتبال هستم، عاشق زمین فوتبال هستم ولی به قدری سیاست در آن دخالت داشت و من هم اهل سیاست نیستم و گفتم این کار من نیست. پس از من دو مربی دیگر نیز عوض شدند و سپس مالک هم عوض شد و مالک جدید از من خواست فصل را به پایان برسانم.

برابری لواندوفسکی با رکورد هونتلار

روبرت لواندوسکی مهاجم لهستانی در پیروزی ۲-۱ بایرن مونیخ مقابل اینگول اشتات، دو گل زد و رکوردی که هونتلار در فصل ۱۲-۲۰۱۱ به جا گذاشت را تکرار کرد.
او اکنون این فرصت را دارد تا با گلزنی در دیدار پایانی فصل مقابل هانوفر، از رکورد هونتلار پیشی بگیرد. او اولین بازیکن بایرن است که از سال ۱۹۸۱ به سو، در یک فصل ۲۹ گل می زند.
در فصل ۸۱-۱۹۸۰، کارل هاینس رومینیگه به این رکورد رسیده بود. بایرن با پیروزی در دیدار امروز، به چهارمین قهرمانی پیاپی اش در رقابت های این فصل بوندس لیگا رسید.

کمپانی:نمی توانم در یورو بازی کنم.

این مدافع باتجربه بلژیکی در این فصل با مصدومیت های زیادی دست به گریبان بود و تنها در ۱۴ دیدار لیگ برتر برای منچسترسیتی به میدان رفت.
کمپانی دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل رئال مادرید، در ترکیب اصلی منچسترسیتی قرار گرفت، اما تنها بعد از ۱۰ دقیقه، دچار آسیب دیدگی شد و زمین بازی را ترک کرد.
او اکنون در صفحه فیس بوکش فاش کرد که به دلیل همین آسیب دیدگی، رقابت های یورو ۲۰۱۶ را از دست خواهد داد.

گواردیولا:این سخت ترین قهرمانی من بود.

ایسنا دراین باره به نقل از نشریه کیکر آلمان نوشت:هر چند پپ گواردیولا در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بود، اما او در رقابت های بوندسلیگا دست به کار بزرگی زد و موفق شد برای سومین سال پیاپی بایرن مونیخ را به عنوان قهرمانی برساند تا یک رکورد به نام خود در این تیم آلمانی به ثبت برساند.
سرمربی بایرن افزود: بایرن مونیخ یک رکود استثنایی را به دست آورده است تا جایی که توانست چهار سال پیاپی جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این سخت ترین جام قهرمانی من بود. دورتموند در فصل جاری عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت. آنها حریف سرسختی برای ما بودند و بسیار خوشحالم که در نهایت ما جام قهرمانی را بالای سر بردیم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*