خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

برانکو:باید با قهرمانی فصل را پایان دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در کنفرانس خبری پیش از بازی با راه‌آهن در هفته پایانی لیگ برتر گفت: چیزی که خیلی از من سوال می شود این است که نظرت درباره لیگ ایران چگونه است. من باید بگویم در این لیگ هر تیمی می‌تواند تیم دیگری را ببرد. مثل سال گذشته تا آخرین ثانیه قهرمان مشخص نخواهد شد. علیرغم اینکه استقلال روی کاغذ شانس قهرمانی دارد اما به طور منطقی مبارزه بین استقلال خوزستان و ما خواهد بود.
برانکو ایوانکوویچ افزود:ما راه آهن را پیش رو داریم. این تیم همیشه گربه سیاه ما بوده است. قطعا انتظار بازی سختی را خواهیم داشت. دو بازی اخیر این تیم را دیده باشید. در بازی آخر، سپاهان را برده اند و از استقلال خوزستان شکستی خوردند که استحاق آن را نداشتند. هیچکس فکر نکند آنها فردا تسلیم خواهد شد و مطمئن هستم هم مربی و هم بازیکنان دوست دارند پیروز شوند و این تعهدی است به باشگاه شان. آنها شانس حضور در لیگ برتر فصل آینده را خواهند داشت و بازی برای تماشاگران جالب خواهد بود.

33529

تاج:بهتر از کی روش برای هدایت تیم ملی وجود ندارد.

ایسنا دراین باره گزارش داد:رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه همایش ملی فوتبال پایه در کرج در جمع خبرنگاران گفت: لازم است از کی روش به دلیل تلاش برای انتقال نگرانی های خود به فدراسیون فوتبال تشکر کنم چرا که او واقعا در این خصوص زحمت کشید.
مهدی تاج افزود: نگرانی های کی روش حداقلی است و حق طبیعی یک مربی است که در خصوص یک زمین اختصاصی، لباس، مسائل پزشکی و پاداش بازیکنان نگران باشد.
وی درباره رفع این نگرانی ها گفت: خوشبختانه زمین دستگردی آماده شد و برای یکسال در اختیار تیم ملی قرار گرفته است و نگرانی هایی که در خصوص مسائل پزشکی، لباس و پاداش بازیکنان وجود داشت نیز رفع شده است و جای نگرانی نیست.
تاج درادامه تاکید کرد: کی روش در تیم ملی ماندنی است، زیرا در به دلیل شناختی که وی از تیم ملی دارد و نتایج مطلوبی که در این چند سال به دست آورده است گزینه بهتری برای هدایت تیم ملی وجود ندارد.
رئیس فدراسیون فوتبال در توضیح خبر برخی رسانه ها درباره برکناری کی روش گفت: این اخبار کذب است.

رئال مادرید در صدر جدول گرانترین باشگاه های دنیا ایستاد.

نشریه فوربس، کهکشانی‌ها را در صدر جدول رده‌بندی گران‌قیمت‌ترین باشگاه‌های فوتبال جهان قرار داده است.
در رده‌بندی ۱۰ باشگاه گران‌قیمت‌ جهان در سال ۲۰۱۶، پس از رئال‌مادرید که ارزشمندترین باشگاه دنیا لقب گرفته است، رقیب دیرینه این تیم یعنی بارسلونا در رده دوم قرار دارد.
فوربس ارزش باشگاه رئال‌مادرید را ۲.۵۱۵ میلیارد پوند تخمین زده و این در حالی است که ارزش بارسلونا ۲.۴۴۹ میلیارد دلار تخمین زده شده است.
افزایش درآمدهای تیم‌های انگلیس از محل قرارداد جدید ۵.۴۱ میلیارد پوندی فروش حق پخش تلویزیونی بازی‌های این لیگ نیز سبب شده است که تیم‌های جزیره در فهرست ۱۰ تیم گران‌قیمت فوتبال باشگاهی دنیا وضعیت بهتری نسبت به گذشته داشته باشند و ۶ تیم از این کشور جزو ۱۰ تیم گران‌قیمت جهان باشند که بالاترین جایگاه متعلق به منچستریونایتدی است که رده سوم را پس از بارسلونا در اختیار دارد.

توافق رم و توتی برای تمدید قرارداد.

طبق گزارش رسانه‌های ایتالیایی، کاپیتان رم شروط این باشگاه برای تمدید قرارداد او را پذیرفته است.
موضوع تمدید قرارداد فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه رم که از چند ماه پیش گمانه‌زنی‌های درباره آن صورت گرفته است، یکی از بحث‌های داغ فوتبال ایتالیاست اما قرارداد مهاجم جالوروسی که در پایان فصل جاری تمام می‌شود، هنوز به صورت رسمی تمدید نشده است. با این حال نشریه گاتزتادلواسپورت نوشته است که سرانجام میان طرفین توافقاتی صورت گرفته است.
توتی برای سال پایانی حضورش در رم قرار است ۱.۱ میلیون یورو حقوق بگیرد و درآمدهای تبلیغاتی‌اش را هم برای خودش نگه دارد. همچنین پیشنهاد یک همکاری هفت ساله به عنوان مدیرباشگاه نیز روی میز است که طبق ادعا نشریه گاتزتا دلواسپورت هنوز به توافق طرفین نرسیده است.

پوچتینو با تاتنهام تمدید کرد، رفتن مربی آرژانتینی به یونایتد منتفی شد.

باشگاه تاتنهام انگلیس اعلام کرد:قرارداد مائوریسیو پوچتینو آرژانتینی چهار سال دیگر یعنی تا ۲۰۲۱ تمدید شد و او به کارش در این باشگاه شمال لندن ادامه خواهد داد. دو روز پیش و پس از ضیافت ناهار پوچتینو با الکس فرگوسن، شایعاتی در مورد احتمال حضور او روی نیمکت یونایتد در فصل بعد شنیده شد که با تمدید قرارداد او، این احتمال منتفی شد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*