خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

رده بندی فیفا، ایران همچنان تیم برتر قاره کهن

رده بندی برترین تیم های ملی فوتبال جهان در ماه می میلادی از جانب فیفا اعلام شد که بر این اساس، تیم ملی ایران بدون تغییر نسبت به ماه قبل با ۶۷۲ امتیاز در رده چهل و دوم دنیا و نخست قاره آسیا قرار گرفت.
دراین فهرست، استرالیا، کره جنوبی و ژاپن پس از ایران قرار گرفتند.
در رده بندی برترین های فیفا، تیم ملی آرژانتین در صدر قرار دارد و بلژیک و شیلی دوم و سوم هستند.

2268

ذوب آهن سومین خط حمله برتر آسیا

تیم فوتبال ذوب‌آهن آهن اصفهان چهارشنبه شب با پیروزی سه به صفر مقابل النصر عربستان در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا با ۱۲ گل زده، ۲ گل خورده و کسب ۱۴ امتیاز به عنوان صدرنشین از گروه خود به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کند.
ذوب‌آهن با وجود این آمار خوب امتیازی و بهترین دفاع، در رده سوم برترین خط حمله لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است؛ آنها در دیدار دوم و سوم مرحله گروهی نتوانستند دروازه لخویا قطر و بنیادکار ازبکستان را باز کنند اما در ۴ مسابقه دیگر توانستند ۱۲ گل به ثمر رسانند که نیمی از آنها در دو دیدار رفت و برگشت مقابل النصر عربستان زده شد.

لوزانو فهرست نهایی تیم ملی والیبال ایران را اعلام کرد.

رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی ۱۴ بازیکن را برای حضور در اردوی برون مرزی و برگزاری دو بازی دوستانه با تیم ملی فرانسه انتخاب کرد که اسامی آنان به قرار زیر است:
سعید معروف، مهدی مهدوی، شهرام محمودی، امیر غفور، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور، مجتبی میرزاجانپور، حمزه زرینی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، آرمین تشکری، مصطفی شریفات، فرهاد ظریف و مهدی مرندی.
تیم ملی والیبال ایران خود را برای مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو آماده می کند. این رقابت‌ها از هشتم خرداد با شرکت هشت تیم ایران، فرانسه، کانادا، لهستان، ونزوئلا، چین، استرالیا و ژاپن (میزبان) در توکیو آغاز می شود.

بائرمن:به اندازه ایرانی ها تیم ملی بسکتبال را دوست دارم.

درک بائرمن، سرمربی آلمانی تیم ملی بسکتبال ایران در پاسخ به این سوال که اگر روزی ایران با آلمان بازی کند و شما سرمربی کشورمان باشید، دوست دارید، کدام تیم پیروز شوید، گفت: پاسخ این سوال خیلی ساده است. من همیشه از ایران به عنوان کشور خودم نام می‌برم و این شاید برای من خیلی مشکل باشد بگویند که بگویند بائرمن آلمانی سرمربی تیم ملی است.
وی ادامه داد: من مربی ایران هستم و همانقدر که ایرانی‌ها در خصوص تیم مسئولند و آن را دوست دارند، برای من هم همینطور است.

زیدان:فقط به فینال صعود کردیم،هنوز جامی کسب نکرده ایم.

پس از پیروزی رئال مادرید مقابل منچستر سیتی و راه یابی به فینال لیگ قهرمانان اروپا زیدن الدین زیدان سرمربی کهکشانی ها گفت:می‌دانستیم کار آسانی نخواهیم داشت، اما در نهایت به خواسته خود رسیدیم. از عملکرد و قدرت بازیکنانم خشنودم. آن‌ها شایسته رسیدن به دیدار نهایی بودند. از تمام اتفاقاتی که بر من گذشت خشنودم.
وی درباره دیدار پایانی در میلان مقابل اتلتیکو هم گفت:تیم ما شانس بیشتری نسبت به اتلتیکو برای قهرمانی ندارد. اکنون از صعود به این مرحله لذت می‌بریم چون به مرحله بالاتری صعود کردیم اما هنوز جامی را فتح نکرده‌ایم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*