خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی چهار شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی چهار شنبه با امیر خسروجردی

در نظرسنجی برنامه نود، علی پروین بهترین مربی بعد از انقلاب شد.
علی پروین سرمربی اسبق تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس پس از انتخاب به عنوان بهترین مربی پس از انقلاب فوتبال ایران در نظرسنجی برنامه نود گفت:تشکر ویژه‌ای از مردم خوب کشورمان دارم. واقعا این انتخاب باعث شد خستگی سال‌های حضور در فوتبال از تنم به در شود. این انتخاب از جشن‌های تولد و تقدیری که برایم گرفته می‌شود باارزش‌تر و شیرین‌تر بود چرا که با انتخاب مردم به این عنوان رسیدم.
وی افزود: از زمانی که فوتبال بازی می‌کردم و چه در زمانی که مربی بودم تمام تلاشم جلب رضایت مردم بود و جا دارد بار دیگر از آنها به خاطر رأیی که به من دادند تشکر کنم.

3607

کفاشیان:به من چه که کی روش می گوید می روم، انتخابات با همین چهار کاندید برگزار می شود.
رئیس فدراسیون فوتبال در پایان جلسه با سرمربی تیم ملی ایران گفت:کی‌روش شرایطی را مد نظر دارد که اگر آن‌ها را فراهم نکنیم او حاضر به ادامه همکاری با ایران نیست. نیازهای او عبارتند از زمین چمن خوب، پاداش به موقع بازیکنان، اردوی تدارکاتی مناسب، پرداخت حقوق و دستمزد در موعد مقرر که خواسته‌های طبیعی است. با توجه به برنامه و بودجه سال جاری فکر نمی‌کنم بتوانیم تمامی این درخو است‌ها را عملی کنیم، اما تیم ملی اولویت نخست ماست و باید هر کاری را برای آن انجام دهیم.
علی کفاشیان افزود: کی‌روش از ما تضمین می‌خواهد، اما من و او به تنهایی نمی‌توانیم در این‌باره تصمیم‌گیری مناسبی داشته باشیم. به همین دلیل او را به جلسه هیات رییسه دعوت کردم تا در آنجا صحبت‌هایش را انجام دهد. خوشبختانه دو تن از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال هم در هیات رییسه حضور دارند و می‌توانند صحبت‌های او را بررسی کنند. ماندن کی‌روش به نفع ماست و اگر او از ایران برود ما متضرر می‌شویم. کی‌روش برای تیم زحمت کشیده و شناخت کافی از بازیکنان را دارد. با آمادگی مناسب می‌توانیم به راحتی به جام جهانی صعود کنیم و در این تورنمنت موفق شویم.
رییس فدراسیون فوتبال درباره اینکه کی‌روش مدام می‌گوید می‌رود و یا نمی‌رود نیز گفت: به من چه که کی‌روش چنین می‌گوید.
وی درخصوص موضوع تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال و ارسال آن به هیات دولت و نیز اینکه در صورت تصویب اساسنامه احتمال کاندیداتوری او در انتخابات پیش روی این فدراسیون وجود دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: من هیچ خبری ندارم. کاندیدا هم نشدم. افرادی که کاندیدا شده‌اند در انتخابات شرکت می‌کنند. فعلا منتظر هستیم که دولت اساسنامه را تصویب کند و آن را به رسمیت بشناسد. چرا که سازمان بازرسی اعلام کرد بدون تصویب اساسنامه نمی‌توانیم کار را پیش ببریم. بنابراین هر زمان که اساسنامه به رسمیت شناخته شود انتخابات با همین ۴ کاندیدا برگزار می‌شود.

کی روش:استعفای من اجتناب ناپذیر است، با افرادی مواجه هستیم که فکر می کنند بقیه احمق هستند.
خبرگزاری ایلنا دراین باره گزارش داد:کارلوس کی‌روش سه شنبه بعد از جلسه‌ای که با رییس فدراسیون فوتبال داشت در پیامی نوشت: همان طور که می‌دانید استعفای من به عنوان سرمربی ایران ۱۴ فوریه اعلام شد و این اجتناب ناپذیر است. دلیل استعفای من کاملا مشخص است و به شرایط کاری‌ام در تیم ملی مربوط می‌شود. این شرایط مثل قول‌های وعده‌ داده شده ولی عمل نشده، نبود حمایت از بازیکنان، نبود امکانات بوده و اینکه فدراسیون با جاه طلبی تیم ملی برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سازگار و هماهنگ و یکسو حرکت نمی‌کند. هیچ چیز تغییر نکرده است.
سرمربی تیم ملی ایران افزود:تصمیم گرفتم این‌ها را برایتان بنویسم و هشدار خودم را اعلام کنم. تاکید می‌کنم این جمله را که هیچ چیز تغییر نکرده است. آنچه در ساعات اخیر اتفاق افتاده این است که مثل همیشه کسانی وجود دارند که می‌خواهند توهم ایجاد کنند و حرف‌هایشان کاملا اشتباه است. حقیقت این است که ۱۵۰ روز بعد ایران کارش را برای صعود به جام جهانی روسیه آغاز کند. در آن بازی برابر قطر یا عراق ما هنوز داریم درباره یک موضوع صحبت می‌کنیم و آن هم امکانات و شرایط تیم ملی است.
کی‌روش در ادامه پیام خود برای فوتبال‌دوستان ایرانی و مردم ایران نوشت: تنها یک چیز بدتر از سهل‌انگاری است و آن هم اطلاعات غلط و اشتباه است. اطلاعات غلط و اشتباه مردم را مغرور و غیر مسئولیت‌پذیر می‌کند. در این مورد این فقط به اطلاعات غلط و اشتباه مربوط نمی‌شود. ما با افرادی مواجه هستیم که فکر می‌کنند و معتقدند بقیه احمق هستند. آن‌ها فکر می‌کنند فقط خودشان هستند که عقل و شعور دارند، ولی ما احمق نیستیم. بازیکنان احمق نیستند و هواداران فوتبال ایران نیز احمق نیستند. این شرایط برای ما جدید نیست.

ضربه سنگین به ناپولی، هیگواین چهار جلسه محروم شد.
خبرگزاری تسنیم دراین باره نوشت:کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا سه‌شنبه حکم انضباطی گونسالو هیگواین را به‌خاطر پرخاش به داور بازی تیم‌های فوتبال ناپولی و اودینزه اعلام کرد.
طبق حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا، مهاجم آرژانتینی به‌خاطر پرخاش و هُل دادن ماسیمیلیانو ایراتی، داور بازی یکشنبه ناپولی که او را از زمین بازی اخراج کرده بود، چهار جلسه از همراهی تیم رده دوم جدول سری آ محروم شد.

برای خرید بازیکن، سران یونایتد ۱۰۰ میلیون پوند در اختیار فان خال قرار می دهند.
در حالیکه شایعاتی مبنی بر برکناری لوییس فن خال در پایان این فصل از رقابتها شنیده می شود، تازه ترین اخبار حکایت از ادامه حضور سرمربی پیشین بارسا بر روی نیمکت منچستریونایتد دارد.
خبرگزاری مهر دراین باره گزارش داد:سرمربی هلندی من یونایتد طبق اعلام دی تلگراف قرار است با دریافت ۱۰۰ میلیون پوند از باشگاه لیگ برتری درصدد خرید بازیکنان جدید برآید.
این روزنامه هلندی مهم ترین هدف من یونایتد برای فصل جدید رقابتها را راملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اورتون، عنوان کرده است.از سویی عنوان شده اورتون برای این بازیکن که تا سال ۲۰۱۹ قرارداد دارد، ۷۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*