خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی سه شنبه با امیر خسروجردی

برانکو یک فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد.
ایسنا دراین باره نوشت:دوشنبه پس از حضور برانکو ایوانکوویچ در باشگاه پر‌سپولیس و جلسه چند ساعته او با علی اکبر طاهری، این مربی توافقاتش را با باشگاه پر‌سپولیس نهایی کرد و قراردادش را یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.
قرار است قرارداد برانکو ظرف چند روز آینده طی یک مراسم امضا شود.

3606

اساسنامه ۸۶ فدراسیون فوتبال ایران به هیئت دولت رفت.
پس از کش و قوس‌های فراوان، اساسنامه سال ۸۶ فدراسیون فوتبال که به تایید فیفا رسیده، برای تصویب به هیات دولت ارسال شده است.
ایسنا دراین باره گزارش داد:ایراد وارده به فرایند برگزاری انتخابات این بود که اساسنامه‌ سال‌های ۸۶ و ۹۰ به تصویب هیات دولت نرسیده و بر این اساس برگزاری انتخابات پیش روی این فدراسیون منوط به تصویب اساسنامه است. بنا‌بر‌این با توجه به این که قرار است انتخابات در یازدهم اردیبهشت برگزار شود اساسنامه سال ۸۶ برای تصویب به هیات دولت ارسال شده است.
ایسنا افزود:در صورت تصویب این اساسنامه تا قبل از یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در هیات دولت، احتمال برگزاری انتخابات در تاریخ مقرر وجود دارد البته با این شرط که اساسنامه تضادی با شیوه نامنویسی نامزد‌های انتخابات سال جاری فدراسیون نداشته باشد، در غیر این صورت احتمال تعویق انتخابات وجود دارد.

کونته سرمربی فصل اینده چلسی شد.
به نوشته خبرگزاری تسنیم:شایعه مذاکرات میان باشگاه چلسی و آنتونیو کونته برای ورود این مرد ایتالیایی به استمفوردبریج در پایان فصل جاری به حقیقت پیوست، چرا که طبق اعلام این باشگاه، سرمربی حال حاضر تیم ملی ایتالیا در پایان مأموریتش در آتزوری که پایان رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ است، جای گاس هیدینک را روی نیمکت آبی‌پوشان لندن خواهد گرفت.
کونته ۴۶ ساله با چلسی قراردادی سه ساله بسته است که آغاز آن پس از رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ فرانسه است، یعنی زمانی که مأموریت او برای رساندن ایتالیا به دومین قهرمانی‌اش در جام ملت‌های اروپا به پایان برسد.

جدایی یحیی توره از سیتی قطعی شد.
مدیر برنامه‌های یحیی توره اعلام کرد که این بازیکن ۳۲ ساله در پایان فصل قطعاً ورزشگاه اتحاد را ترک خواهد کرد و در روزهای اخیر پیشنهاداتی از چند باشگاه دریافت کرده است. او همچنین گفت که حتی احتمال دارد توره به اینتر ملحق شود تا سرمربی پیشین خود روبرتو مانچینی را همراهی کند.
سلوک اعتراف جالبی درباره مقصد بعدی یحیی توره کرد و گفت تیمی بعدی بازیکن پیشین بارسلونا الزاماً آن تیمی نخواهد بود که بالاترین حقوق را به او بدهد و احتمال پیوستن وی به اینتر هم وجود دارد.
وی افزود: پول مطلقاً تنها معیار توره برای انتخاب تیم بعدی‌اش نخواهد بود. ما پول را به هر چیزی ترجیح نمی‌دهیم بلکه پروژه آن تیم برای‌مان مهم است. تیمی که بهترین پروژه را داشته باشد، ما را متقاعد خواهد کرد. اینتر؟ اینتر قطعاً تیم بزرگی است و همه از رابطه میان یحیی و مانچینی مطلع هستند، اما همان‌طور که پیش از این گفتم ما هنوز هیچ تصمیمی برای آینده‌مان اتخاذ نکرده‌ایم. با این حال من می‌گویم که پروژه نراتزوری عالی است و اینتر باشگاهی فوق‌العاده. بنابراین طبیعی است که این باشگاه بازیکنی در حد یحیی توره بخواهد.

صبر ونگر از ستاره یاغی آرسنال لبریز شد.
ایسنا به نقل از دیلی میل نوشت:جک ویلشر یکی از بازیکنان بااستعداد آرسنال است که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی انگلیس را هم در کارنامه دارد. این بازیکن جوان اما بسیار حاشیه‌ساز است و مدت‌هاست که نتوانسته به خاطر آسیب دیدگی به میدان برود.
روزنامه دیلی میل انگلیس نوشت که آرسن ونگر به شدت از ویلشر عصبانی است و این احتمال زیاد است که با جدایی این ستاره خود موافقت کند.
ویلشر در یک پارتی شبانه با چند نفر درگیری شده است و زمانی که می خواست به خانه برگردد، با یک راننده طرفدار تاتنهام که حاضر نشده او را به خانه برگرداند، درگیری لفظی پیدا کرده است. پیش از این هم عکس های از سیگار و قلیان کشیدن ویلشر منتشر شد که باعث خشم ونگر شد و او را چند بازی بیرون گذاشت.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*