خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

بهداد سلیمی برای المپیک استارت زد.
دارنده مدال طلای فوق سنگین المپیک ۲۰۱۲ لندن پس از جراحی زانوی خود، تمریناتش را برای حضور مقتدر در المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل آغاز کرد.
وی دراین باره گفت:از روز شنبه تمرینات خود را در اردوی جمعی انجام می‌دهم. به هرحال راه دشواری پیش رویم است که ۵۰ درصد آن طی شده و ۵۰ درصد باقی مانده است. تلاش می‌کنم به لحاظ بدنی بتوانم به شرایط مطلوب برسم. کار، کار سختی است اما اعتقاد من و همه این است که این کار شدنی است و می‌توانم به المپیک برسم، البته حضور در المپیک باید با افتخارآفرینی همراه باشد و تلاش خواهم کرد تا بتوانم افتخارآفرینی‌های قبلی را تکرار کنم.

3589

چزاره مالدینی درگذشت.
روزنامه های ایتالیایی یکشنبه خبر درگذشت چهره دوست داشتنی فوتبال این کشور را منتشر کردند. آنطور که خانواده مالدینی به رسانه های ایتالیایی گفته اند، او شنبه شب گذشته در خواب درگذشته است. دلیل مرگ احتمالا سکته بوده است.
او که پدر پائولو مالدینی، دیگر اسطوره روسونری بود، بین سال‌های ۱۹۵۴ تا ۱۹۶۶ برای آث میلان بازی کرد و ۴ قهرمانی لیگ ایتالیا را به همراه این تیم به دست آورد. او که مدتی کاپیتان میلان نیز بود،‌در پایان دوران فوتبالش در سال ۱۹۶۷ به تورینو رفت و همانجا از فوتبال خداحافظی کرد.
چزاره مالدینی در دهه ۸۰ با تیم زیر ۲۱ سال ایتالیا خوش درخشید و ۳ قهرمانی پیاپی اروپا را به همراه آنها به دست آورد و بازیکنانی مثل فابیو کاناورو،‌جانلوئیجی بوفون و فرانچسکو توتی را به فوتبال معرفی کرد. مالدینی سپس در سال ۲۰۰۱ سرمربی تیم ملی پاراگوئه شد و این تیم را به جام جهانی رساند.

زیدان:به بازیکنانم افتخار می کنم، از همه چیز راضی ام
سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی تیمش مقابل بارسلونا گفت به بازیکنان تیمش می‌بالد.
زین الدین زیدان افزود: این بازی فقط سه امتیاز داشت. اکنون باید خوب استراحت کنیم و با آمادگی به دیدار با ولفسبورگ در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا برویم.
وی اظهارداشت:برای یک مربی همبستگی تیمش بهترین چیز است. من همه چیز تیمم را دوست دارم؛ چه در حمله و چه در دفاع. ما مقابل جمعی از بازیکنان خوب دست به تلاش بزرگی زدیم. 
زیدان گفت: شروع خوبی نداشتیم اما بهتر است که شما شروع سختی داشته باشید و پایان خوبی. ما به لحاظ دفاعی عملکرد خوبی داشتیم. بارسلونایی ها در فضاهای کوچک می توانند خطرناک باشند. ما به خوبی بازی را کنترل کردیم. تیم ما در مسیر درستی قرار گرفته و برای ادامه رقابتها آماده ایم. می دانیم که می توانیم در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا دست به کارهای مهمی بزنیم.

اینیستا:تمرکزمان روی بازی با اتلتیکو است.
پس از شکست ۲-۱ بارسلونا مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو رکورد شکست ناپذیری این تیم پس از ۳۹ بازی شکسته شد.
آندرس اینیستا کاپیتان بارسا درباره این شکست گفت:شکست دردناکی بود، ولی تمرکز ما روی دیدارمان در چمپیونزلیگ است. باید در مواردی که ضعیف ظاهر شدیم آنالیز درستی داشته باشیم و در رقابتی دیگر به تلاش ادامه دهیم. این شکست از لحاظ روحی روی ما تاثیری برای بازی سه شنبه نخواهد داشت. هر کسی که در این بازی شکست بخورد ناراحت خواهد بود،عدم کسب سه امتیاز و حفظ فاصله نیز برایمان تلخ بود. لالیگا یک لیگ رقابتی است و تا پایان تمامی تیم‌ها شانس دارند. اگر پیروز می‌شدیم شرایط خیلی خوبی برای قهرمانی می‌داشتیم.

واکنش اتحادیه فوتبال انگلیس به اتهام دوپینگ چهار باشگاه
اتحادیه فوتبال انگلیس به خبر روزنامه سان اسپورت در مورد اتهام دوپینگ به چهار باشگاه چلسی، آرسنال، لسترسیتی و بیرمنگام واکنش نشان داد.
وبسایت نود دراین باره به نقل از یکی از نمایندگان اتحادیه فوتبال انگلیس نوشت:این اتهامات خیلی جدی هستند. اتحادیه فوتبال انگلیس از تصمیم کمیته مبارزه با دوپینگ انگلیس در مورد بررسی اخبار روزنامه ساندی تایمز حمایت خواهد کرد. اتحادیه فوتبال انگلیس آماده همکاری با کمیته مبارزه با دوپینگ انگلیس در این زمینه است.
از سویی باشگاه لسترسیتی هم اتهامات پزشک جنجالی در مورد دوپینگ را رد کرده است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*