خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی دوشنبه با امیر خسروجردی

برنامه بازی های تیم ملی ایران در مقدماتی ۲۰۱۸ روسیه اعلام شد، عراق یا قطر نخستین حریف تیم ملی در راه روسیه
درحالی که قرعه کشی مرحله نهایی مقدماتی بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در قاره آسیا سه شنبه در مالزی برگزار خواهد شد، ای اف سی برنامه نخستین بازی تیم ملی ایران در این مرحله را اعلام کرد که براین اساس تیم ملی یازدهم شهریور امسال در خانه به مصاف یکی از تیمهای عراق یا قطر می‌رود.

3622

ملی پوشان فوتبال ایران در دومین بازی پنج روز بعد باید در یکی از کشورهای چین یا امارات به مصاف حریف خود برود که در صورت برگزاری دیدار برابر چین بعد مسافت تا این کشور شرق آسیایی با توجه به فاصله زمانی کم یکی از مشکلات بزرگ مردان کارلوس کی‌روش خواهد بود.
نکته مهم در زمان بندی اعلام شده توسط ای اف سی این است که تیم ایران به دلیل حضور در سید یک ر‌قا‌بت‌های انتخابی جا‌م جها‌نی باید در آخرین بازی خود در تهران به مصاف یکی از دو تیم سوریه و تایلند برود.
پنج دیدار تیم‌ها در سال ۹۵ و پنج دیدار بازی‌های برگشت در سال ۹۶ برگزار خواهد شد.
تیم‌های ایران و استرالیا در سید نخست قر‌عه‌کشی ر‌قا‌بت‌های انتخابی جا‌م جها‌نی در منطقه آسیا قرار دارند.
بر اساس اعلام کنفدراسیون فو‌تبا‌ل آسیا دو تیم نخست هر گروه به طور مستقیم به جا‌م جها‌نی می‌روند و برنده دیدار پلی‌آف تیم‌های سوم به مصاف تیم چهارم منطقه کونکاکاف می‌رود.

ساپودسپورتیوو:کی روش از ایران جدا می شود.
سایت خبری ساپودسپورتیوو پرتغال از احتمال جدایی این مربی سرشناس از ایران خبر داد و نوشت: کارلوس از وعده هایی که مسئولان ایرانی برای برطرف کردن مشکلات دادند خسته شده و تصمیم به جدایی گرفته است. 
این سایت پرتغالی با اشاره به صحبت های اخیر کی روش نوشت:وقتی این مربی با صراحت از جدایی در صفحات شبکه های اجتماعی اش صحبت می کند مشخص است که تصمیمش را گرفته گرچه آن چه مشخص است این که او دوست دارد تیم جوانی که ساخته است را به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برساند تا با ثبت رکوردی جدید در فوتبال دنیا بر میزان محبوبیتش بیافزاید. اما کی روش اعتقاد دارد این موفقیت تنها با وعده دادن عملی نمی شود و باید تمام مشکلات برطرف شود.
ساپو دسپورتیوو به مصاحبه های اخیر سرمربی پرتغالی هم اشاره کرد و در پایان نوشت:با وجود این که قرار است کی روش در مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در کوالالامپور حاضر باشد، اما هر لحظه احتمال جدایی او از ایران وجود دارد و شاید به همین خاطر باشد که مراکشی ها پیشنهاداتی برای همکاری با او ارسال کرده اند.

نایب قهرمانی تیم فوتسال دانش آموزی ایران در رقابت های جهانی
تیم فوتسال دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی که به نمایندگی از ایران در رقابت‌های دانش‌آموزان جهان در کرواسی شرکت کرده بود در دیدار نهایی مقابل برزیل تن به شکست ۶ به صفر داد و به مقام نایب قهرمانی این مسابقات قناعت کرد.
نیمه نخست این دیدار ۴ بر صفر به سود برزیل به پایان رسید و نیمه دوم هم طلایی‌پوشان سرزمین قهوه ۲ گل دیگر وارد دروازه نماینده کشورمان کردند تا با برتری قاطعانه ۶ بر صفر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند.
همچنین تیم دختران برزیل نیز موفق شد در فینال فرانسه را با ۶ گل شکست دهد و قهرمان جهان شود.

حدادی برای برگزاری اردوی بیست روزه عازم روسیه شد.
خبرگزاری تسنیم دراین براه نوشت:احسان حدادی یکشنبه ایران را به مقصد روسیه ترک کرد تا اردوی ۲۰ روزه خود را با هدف آماده‌سازی برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو آغاز کند.
قهرمان سه دوره بازی‌های آسیایی به همراه ساخاروف، ماساژور خود به روسیه سفر کرد. کیم بوخونسوف مربی وی نیز هم‌اکنون در روسیه به سر می‌برد.
حدادی پس از برگزاری این اردوی ۲۰ روزه به ایران باز می‌گردد تا در رقابت‌های آغاز فصل حاضر شود و پس از آن در مرحله نخست لیگ الماس (دایموند لیگ) در دوحه قطر شرکت کند.

مورینیو:قراردادی با منچستر یونایتد امضا نکرده ام.
درحالی که گفته می‌شود ژوزه مورینیو پرتغالی فصل آینده سرمربی منچستریوناتید خواهد بود و روی نیمکت این تیم خواهد نشست، اما‌ این ‌مربی عنوان کرد که قراردادی با یونایتد امضا نکرده است.
او گفت:فان خال دوست من است. چند سال پیش با او کار کردم. همیشه نام من حول باشگاه‌ها مطرح می‌شود و این تابستان تیمی خواهم داشت ولی در حال حاضر می‌توانم به شما قول بدهم که با باشگاهی قرارداد ندارم.در موقعیتی نیستم که پیشنهادات را رد کنم،‌در موقعیت بررسی قرار دارم. در حال حاضر به هیچ باشگاه و تیم ملی نمی‌توانم دست رد بزنم. اگر بخواهم با شما رو راست باشم باید بگویم که ترجیح می‌دهم به باشگاهی بپیوندم که ببینم آینده فوتبالم به چه شکل خواهد بود. دوست دارم در انگلیس باشم. من این کشور را دوست دارم،‌فوتبال را دوست دارم و خانواده ام هم در اینجا خوشحالند. اگر پیشنهادی از انگلیس داشته باشم، انتخاب اولم خواهد بود.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*