خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی جمعه با امیر خسروجردی

برای نخستین بار در طول تاریخ، تیم ملی شمشیربازی ایران در مکان چهارم جهان قرار گرفت.

تیم ملی شمشیربازی ایران با کسب عنوان چهارم مسابقات قهرمانی جهان که برای نخستین بار در طول تاریخ به دست آمده به کار خود در این دوره رقابت ها پایان داد.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:تیم ملی شمشیربای اسلحه سابر ایران که کار خود را در مسابقات قهرمانی جهانی در برزیل و پس از قرعه استراحت در جدول ۳۲ تیمی، با برتری برابر فرانسه در جدول ۱۶ تیمی مسابقات آغاز کرد، چهارشنبه شب در جمع هشت تیم برتر این رقابت ها مقابل آمریکا که رنکینگ اول تیمی جهان را در اختیار دارد با نتیجه ۴۵ بر ۴۰ به برتری دست یافت و برای اولین بار در طول تاریخ به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
شمشیربازان ایرانی در مرحله نیمه نهایی مغلوب مجارستان شده و از راه یابی به دیدار نهایی بازماند و راهی مسابقه رده بندی شدند که دراین دیدار نیز مقابل رومانی تن به شکست دادند و برای اولین بار در طول تاریخ این رشته در رده چهارم دنیا قرار گرفتند.

3775

کفاشیان و رئیس جدید فدراسیون فوتبال در کنگره فیفا حاضر خواهند شد.

براساس اعلام فدراسیون بین المللی فوتبال شصت و ششمین کنگره فیفا روز ۲۴ اردیبهشت در مکزیک برگزار می‌شود.
ایسنا نوشت:در صورتی که انتخابات فدراسیون فوتبال در تاریخ وعده داده شده در روز هجدهم اردیبهشت برگزار شود، علی کفاشیان به عنوان عضو کمیته فوتسال فیفا به همراه رییس جدید فدراسیون فوتبال ایران در این کنگره شرکت می‌کنند.

ملی پوشان اعزامی والیبال ایران به فرانسه مشخص شدند.

ایسنا دراین باره نوشت:رائول لوزانو سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران اسامی چهارده بازیکن را برای شرکت در رقابت‌های انتخابی المپیک اعلام کرد.
هنوز مشخص نیست چه بازیکنانی قرار است در فهرست نهایی تیم ملی حضور داشته باشند و کادر فنی این موضوع را به پس از سفر به فرانسه و برگزاری دو مسابقه تدارکاتی مقابل تیم ملی این کشور موکول کرده است.
فهرست تیم ملی برای سفر به فرانسه شامل ۱۴ تا ۱۶ بازیکن خواهد بود که قرار است شنبه یا یکشنبه هفته آینده به صورت رسمی اعلام شود.

یوونتوس هیچ برنامه ای برای فروش پوگبا ندارد.

وب سایت نود در مطلبی دراین باره نوشت:پل پوگبا ستاره فرانسوی یوونتوس ایتالیا که با پیشنهادات زیادی از چند تیم بزرگ اروپایی مواجه شده، به احتمال فراوان فصل بعد هم در یوونتوس می ماند.
ماروتا و آلگری، مدیر و سرمربی این باشگاه یوونتوس دراین خصوص اعلام کرده اند که هیچ تصمیمی برای فروش پوگبا ندارند و می خواهند این هافبک فرانسوی را در تورین نگاه دارند.
پوگبا تا سال ۲۰۱۹ با یوونتوس قرارداد دارد.

سائول: گل به بایرن بهترین گل دوران حرفه ای ام بود.

وب سایت نود دراین باره نوشت:سائول نیگوئز ستاره ۲۱ ساله اتلتیکومادرید که فصلی عالی را با این تیم اسپانیایی سپری کرده، چهارشنبه شب ارزش هایش را به همگان ثابت کرد و با یک حرکت انفرادی دیدنی، دروازه بایرن را باز کرد، هافبک اتلتیکو بعد از بازی در مورد گلش مقابل بایرن گفت:این بهترین و مهمترین گل دوران حرفه ایم بود. توانستم از دو بازیکن حریف بگذرم و خودم را درون محوطه دیدم، با پای چپ گوشه دروازه را هدف گرفتم و خوشبختانه گل خوبی به ثمر رساندم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*