خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی چهار شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی چهار شنبه با امیر خسروجردی

ادعای خبرگزاری وابسته به وزارت ورزش:برانکو با پرسپولیس تمدید کرد.
وب سایت نود دراین باره نوشت:خبرگزاری برنا وابسته به وزارت ورزش سه شنبه گزارش داد قرارداد برانکو تمدید شده.
برنا دراین باره گزارش داد:یک مبنع موثق در این زمینه خبر داده است باشگاه پرسپولیس قرارداد مربی کروات خود را سکرت و پنهانی به مدت یک فصل دیگر تمدید کرده است. خبر تمدید قرارداد برانکو به این خاطر اعلام رسمی نشد تا حاشیه ای در هفته های باقی مانده برای این تیم ایجاد نکند. به خصوص که برخی از منتقدین داخلی منتظر کسب یکی دو نتیجه ضعیف از سوی پرسپولیس هستند تا برانکو را به چالش بکشند و این ها همان هایی هستند که در ابتدای فصل رای به اخراج برانکو داده بودند در حالی که حضورشان در پرسپولیس هیچ آورده ای برای این تیم نداشته است.

3423

دبیر هیئت دولت:اساسنامه فدراسیون فوتبال مصوبه دولت را ندارد.
ایسنا دراین باره نوشت:در پی اظهارات اخیر رئیس کمیته ملی المپیک مبنی بر تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال در هیات دولت وقت در تاریخ ۲۶ مرداد ۱۳۸۶، محسن حاجی میرزایی دبیر هیات دولت یازدهم به این موضوع واکنش نشان داد.
وی در این باره به پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: مصوبه هیات وزیران زمانی معتبر و متقن است که امضای معاون اول ریاست جمهوری را داشته باشد. مصوبه در نامه و سایت وجود ندارد بلکه باید در روزنامه رسمی کشور منتشر و البته با امضای معاون اول ریاست جمهوری ابلاغ شود. اگر چنین مصوبه‌ای وجود دارد آقایان آن را ارایه دهند تا ما هم آن را ببینیم چون چنین چیزی وجود خارجی ندارد.
وی افزود: مصوبه‌ای مورد تایید است که متن مصوبه با امضای معاون اول و نامه رسمی ریاست جمهوری در روزنامه رسمی کشور منتشر شود. ما چنین مصوبه ای را درباره اساسنامه فدراسیون فوتبال نداریم و ندیده‌ایم و از آقایان خواهشمندیم که در صورت وجود چنین مصوبه ای آن را به ما هم بدهند تا ما هم آن را ببینیم و در جریان کار قرار بگیریم.

یزدان پناه و فیروزی به لیگ جهانی والیبال دعوت شدند.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:فدراسیون جهانی والیبال پس از دعوت محمد شاهمیری برای قضاوت در لیگ جهانی والیبال، از دو داور بین‌المللی دیگر ایران نیز برای قضاوت در این رقابتها که سال ۲۰۱۶ با حضور ۳۶ تیم در سه سطح برگزار می شود، دعوت کرد.
رقابتهای لیگ جهانی والیبال سال ۲۰۱۶ از ۲۶ خردادماه سال ۹۵ آغاز می شود. تیم ملی والیبال ایران در سطح یک این رقابتها به مصاف تیم های برتر جهانی می‌رود. رقابتهای سطح یک لیگ جهانی ۲۰۱۶ با حضور ۱۲ تیم پیگیری می شود و پس از پایان مرحله گروهی، تیم میزبان فینال همراه با ۵ تیم برتر جدول به مرحله نهایی صعود می کنند.
فرانسه، ایتالیا، استرالیا، روسیه، آمریکا، برزیل، ایران، آرژانتین، صربستان، بلغارستان، بلژیک و لهستان ۱۲ تیم شرکت کننده در سطح یک لیگ جهانی ۲۰۱۶ هستند.

اعتراف شاراپووا به استفاده از مواد ممنوعه
تنیس بار پرآوازه روسیه‌ای اعتراف به استفاده از مواد ممنوعه کرد و تا اطلاع ثانوی از حضور در هر گونه رقابتی ممنوع شد.
ایسنا به نقل از رویترز، ماریا شاراپووا که یکی از برترین تنیسورهای زن تاریخ به شمار می آید در نشستی خبری که خودش ترتیب داد، دست به افشاگری بزرگی زد و گفت که نمونه‌ای که به آژانس بین المللی ضد دوپینگ داده، حاوی مواد ممنوعه بوده است.
وی گفت: نمونه‌ای که تحویل آژانس ضد دوپینگ دادم حاوی ماده ملدونیوم بوده که از ژانویه همین امسال به فهرست مواد ممنوعه اضافه شده بود. خودم مسئول این اشتباه هستم و باید به این اشتباه خود اعتراف کنم.
فدراسیون جهانی تنیس به دنبال این اعتراف شاراپووا اعلام کرد که او از ۱۲ مارس تا اطلاع ثانوی از هرگونه رقابتی ممنوع خواهد بود.
شاراپووا پردرآمدترین ورزشکار زن دنیا است. پیش بینی می شد که او در این نشست خبری از بازنشستگی خود به خاطر آسیب دیدگی های طولانی مدت خبر دهد اما او موضوع بسیا مهم تری را بر زبان آورد.

جان تری غایب بزرگ بازی با پاری سن ژرمن
ایسنا نوشت:جان تری کاپیتان آبی‌های لندن در بازی برابر نیوکاسل مصدوم شد و چند بازی اخیر تیمش را از دست داد. در حالی که ابراز امیدواری می‌شد او بتواند در بازی برگشت با پاری‌سن‌ژرمن حاضر باشد، او تمرینات پیش از این بازی را از دست داد تا غایب بزرگ این دیدار لقب گیرد.
در این تمرین، دیگو کاستا، پدرو و کندی که گفته می‌شد با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند حضور فعال داشتند تا مشکلی برای همراهی تیمشان در این دیدار بزرگ نداشته باشند.
چلسی در این دیدار رادامل فالکائو را نیز در اختیار نخواهد داشت. این بازیکن در فهرست آبی های لندن حاضر نیست و به جای او پاتو خرید جدید این تیم که تاکنون برای آنها به میدان نرفته و در تمرینات حاضر است شانس بازی کردن دارد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*