خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی چهارشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی چهارشنبه با امیر خسروجردی

برانکو:دایی می توانست رئیس ای اف سی یا عضو هیئت رئیسه فیفا باشد، از هواداران و بازکنان ممنونم
ایسنا نوشت:برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین سه شنبه پرسپولیس اظهار کرد: از هواداران تشکر می‌کنم که در این مدت ما را حمایت کردند. در کنار آن‌ها بازیکنان تلاش بسیاری را انجام دادند و جایگاه فعلی‌مان در جدول درخور این هواداران است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا برای تمدید قرارداد با پرسپولیس شرایطی برای جذب بازیکنان گذاشته‌ است یا خیر گفت: خیر. هیچ شرایطی نگذاشتم. البته طبیعی است درباره بازیکنان نظر بدهم، اما تا این لحظه هیچ صحبتی در این باره انجام نشده است.
سرمربی پرسپولیس تهران درباره اینکه بازیکنانش پس از شادی گل با دایی تماس گرفتند و از او عذرخواهی کردند نیز گفت: بالاخره جوان هستند و باید شادی کنند. همه پس از گل شادی می‌کنند. خیلی هم کار خوبی کردند که از دایی تشکر کردند. او این بازیکنان را به فوتبال آورده است و تجربیاتش را در اختیار آن‌ها قرار داده است. فراموش نکنید دایی می‌توانست رییس ای اف سی و یا عضو هیات مدیره فیفا باشد، اما ترجیح داد مربی باشد و تجربیات خود را به جوانان انتقال دهند.

3446

تراکتورسازی- پاختاکور، شاگردان قلعه نویی با شکست سال ۹۴ را به پایان رساندند.
در ادامه دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه در گروه سوم، تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تاشکند مهمان پاختاکور ازبکستان بود که در پایان با یک گل مغلوب این تیم شد و پس از کسب دو برد پیاپی مقابل الجزیره امارات در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا نخستین شکست را دراین دوره تجربه کرد.
تراکتورسازی با شش امتیاز در این گروه همچنان در صدر قراردارد.

اسکولز:مشکلم با فان خال شخصی نیست.
پل اسکولز بازیکن سال های گذشته منچستریونایتد که در حال حاضر به عنوان کارشناس تلویزیونی فعالیت می کند، در این فصل بارها عملکرد منچستریونایتد و فان خال را زیر سوال برد، از جمله در دیدار هفته گذشته مقابل لیورپول در لیگ اروپا که نمایش شیاطین سرخ را شرم آور توصیف کرد.
وی در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا با قصد قبلی علیه فان خال صحبت می کند، گفت: چه مزخرفاتی! چیزی که من می گویم تنها به خاطر چیزهایی است که در زمین بازی می بینم؛ چه بد باشد و چه خوب. من به افراد انتقاد ندارم. انتقاد من به سبک بازی تیم است. زمان هایی هم بوده که من در مورد تیم مثبت صحبت کرده ام. بهترین مثال دیدار مقابل پی اس وی آیندهوون بود که تیم در خانه حریف شکست خورد اما من احساس کردم نکات مثبتی در بازی تیم وجود دارد.

هشدار کاپلو به کونته درباره چلسی
فابیو کاپلو درباره شایعه پیوستن آنتونیو کونته به چلسی در فصل آینده به او هشدار داد در چلسی از او انتظار موفقیت زودهنگام می‌رود.
وی گفت:چلسی باشگاهی است که مثل یووه از شما محافظت نمی‌کند. اگر آبراموویچ برای شما پنج یا شش بازیکن بخرد، نمی‌توانید فصل را در رده ی پنجم یا ششم به پایان برسانید.
با جدایی کونته از تیم ملی ایتالیا، تکلیف سرمربی بعدی این تیم هنوز نامشخص است. کاپلو درباره اینکه آیا او می‌تواند گزینه هدایت آتزوری باشد گفت:” ایتالیا؟ من فعلا با تلویزیون سرگرم هستم ولی هیچگاه هیچ چیز را رد نمی‌کنم زیرا غیرممکن، غیرممکن است. فعلا در تعطیلاتم و اوضاع خوب است ، حتی به این موضوع فکر هم نکرده بودم. من روسیه را ترک کردم که از فوتبال خداحافظی کنم و تمرکزم را روی کارشناسی ورزشی بگذارم که از آن خیلی لذت می‌برم.

براساس ادعای رسانه های بریتانیایی، جدایی ونگر از آرسنال قوت گرفت.
رسانه های انگلیسی از احتمال جدایی آرسن ونگر از آرسنال پیش از پایان قراردادش خبر دادند.
خبرگزاری مهر دراین باره نوشت:این مربی فرانسوی با اینکه از جانب مدیران باشگاه مورد حمایت است اما حمایت جامعه هواداری را در اختیار ندارد.
بر پایه گزارش رسانه های انگلیسی، پس از شکست مقابل تیم های سوانزی، منچستریونایتد، بارسلونا و واتفورد، انتقاد هواداران از این مربی بیشتر شده و با پارچه نوشته هایی مبنی بر اینکه باشگاه را ترک کند به استقبال وی می آیند.
آرسن ونگر طبق اعلام دیلی میل شاید مجبور شود با فشار هواداران به حضور ۲۰ ساله خود در این تیم پایان دهد.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*