خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی پنج شنبه باامیر خسروجردی

اخبار ورزشی پنج شنبه باامیر خسروجردی

نصرالله سجادی:کفاشیان باید با مجوز در انتخابات شرکت کند.
معاون وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری مهردرباره اینکه تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال توسط ورزات ورزش انجام خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: تمام کاندیداها برای حضور در مجمع انتخاباتی همه فدراسیون ها باید توسط مراجع رسمی تایید صلاحیت شوند. وزارت ورزش از جمله این مراجع رسمی است.
نصراله سجادی درخصوص اینکه آیا علی کفاشیان برای ورود دوباره انتخابات فدراسیون فوتبال باید از مراجع مربوطه مجوز بگیرد گفت: قانون برای همه افراد یکسان است و هیچ تفاوتی برای اشخاص در اجرای آن گذاشته نخواهد شد. کفاشیان هم باید مجوز بگیرد.

3321

اسلامیان قید حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال را زد.
ایسنا دراین باره نوشت:با توجه به اینکه از محمود اسلامیان به عنوان یکی از نامزدهای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نام برده می‌شد، اما وی با توجه به فرصت ۱۰ روزه باقیمانده تا اتمام زمان ثبت‌نام قصدی برای شرکت در این انتخابات ندارد.
ثبت‌نام انتخابات فدراسیون فوتبال از ۱۱ اسفند ماه آغاز شده و نامزدهایی که قصد دارند شانس خود را برای تصدی سمت ریاست این فدراسیون امتحان کنند تا ۲۲ اسفند ماه سال جاری فرصت دارند مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

خادم:دولت اجازه دهد آماده واگذاری سرخابی ها هستیم.
به گزارش ایسنا، امیررضا خادم دراین باره اظهارداشت:وزارت ورزش و جوانان همواره آماده واگذاری دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران یعنی پرسپولیس و استقلال است.
وی در خصوص احتمال واگذاری مجدد سرخابی‌ها گفت: خبر جدیدی از واگذاری باشگاه‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال نشنیده‌ام.
معاون وزیر ورزش تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان کار خود را در خصوص واگذاری این دو باشگاه انجام داده و هر زمان که دولت اجازه دهد، ما آماده واگذاری سرخ آبی‌ها هستیم.

پیشنهاد نجومی یونایتد به هیگواین
روزنامه کوریره دلو اسپورت چاپ ایتالیا در مطلبی مدعی شد که سران منچستر یونایتد آماده می شوند تا پیشنهادی ۸۰ میلیون یورویی به گونزالو هیگواین ارائه کنند.این روزنامه ایتالیایی در ادامه نوشت:با حضور احتمالی مورینیو در یونایتد در تابستان،‌گفته می‌شود که مدیران یونایتد می‌خواهند تیم را دچار تغییر و تحول کنند و بودجه خوبی برای تقویت باشگاه در نظر گرفته اند.یکی از اهداف مورد علاقه مورینیو،‌گونزالو هیگواین است که رئال مادرید،‌۳ فصل تحت هدایت او بازی کرده و شناخت خوبی از یکدیگر دارند.
بند فسخ هیگواین با ناپولی،‌۹۴ میلیون یوروست و یونایتد در ابتدا می‌خواهد با پیشنهادی کمتر،‌شانس خود را امتحان کند و در صورت لزوم،رقم فسخ او را بپردازد. پاری سن ژرمن و چلسی نیز از دیگر مشتریان مهاجم آرژانتینی هستند.
هیگواین در این فصل عملکردی استثنایی داشته و ۲۵ گل در سری آ به ثمر رسانده است.

پلاتینی رسما به حکمش اعتراض کرد.
میشل پلاتینی رئیس معلق شده یوفا به خاطر آنچه از سوی فیفا “دریافت بی پایه و اساس پول” از بلاتر از سال ۲۰۱۱ خوانده شده با محرومیتی ۶ ساله از فعالیت در فیفا روبرو شده است.این درحالی است که کمیته انضباطی فیفا این محرومیت ۸ ساله را به ۶ سال کاهش داد، اما به نظر می رسد رئیس یوفا دست بردارنیست.دادگاه حکمیت ورزشی با انتشار بیانیه ای این موضوع را تایید کرد. در این بیانیه آمده: میشل پلاتینی برگه اعتراضش به حکم کمیته استیناف فیفا را به دادگاه حکمیت ورزشی ارائه کرده است.او در این برگه به تصمیم کمیته انضباطی و استیناف فیفا که او را با ۶ سال محرومیت از هرگونه فعالیت ورزشی روبرو کرده اند معترض است.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*